Kun je opnieuw gevoelens voor je ex krijgen terwijl het is geëindigd door vriendschappelijke gevoelens voor je ex (niet genoeg gevoelens dus ;)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het kan natuurlijk(zelf meegemaakt) het was nog niet af, op een of andere manier en wij zijn daarna nog 18 jr bij elkaar geweest. ik kreeg op den duur toch weer last van de verschillen in normen en waarden.(er was nog meer niet goed hoor) achter af vraag ik me nu wel eens af, of het echt was. of ik, als ik heel goed nagedacht had ook weer een relatie gestart was......ik denk het wel. maar ik heb er geen spijt van, ik heb het ook leuk met hem gehad, en ik denk altijd: het komt zoals het komt, waarom tegen je gevoel in gaan? het is jou leven. Bedenk even: -door een rust periode, vervagen de eigenaardigheden en de leuke dingen niet. -als je op dit moment single bent, dan speelt misschien mee, dat de toekomst onzeker is, en dan is een ex houd vast/ fijn en vertrouwd. -soms mis je dan iemand, maar dat hoeft niet perse je ex te zijn. -soms is er even een rustperiode nodig om te zien hoe leuk iemand ook alweer was. - door de rust zijn jullie beide ook veranderd, dat kan in het voordeel vallen van je ex. misschien gewoon proberen? en dan zie je vanzelf, of het echt is of niet........ je leeft maar 1 keer.

Ja hoor, dan kan vrij makkelijk... Het is ook niet voor niets dat de meeste partners niet zo blij zijn dat iemand nog met zijn ex om gaat. Oude liefde roest niet zegt men wel. Je kent elkaar al goed, dus is het vrij makkelijk om toch weer tot elkaar aangetrokken te worden.

Tuurlijk kan dat. Mensen veranderen en jouw ex waarschijnlijk ook. Zo kam het best zijn dat je na een tijdje denkt: Damn, wat is ie eigenlijk toch leuk.

Ja natuurlijk kan dat! Vaak heb je al veel met elkaar meegemaakt en daardoor weet je ook wat je aan elkaar hebt. Bovendien veranderen mensen tijdens een breuk. Misschien is je ex daarom opeens aantrekkelijker ;)

Alles kan!!! Er zijn voorbeelden van mensen die voor de 2de keer met dezelfde persoon in het huwelijk treden. Soms klopt het, dan ben je beide veranderd en vallen daardoor de verschillen tussen jou en je ex weer weg. Echter, sommige mensen hebben last van weemoed/nostalgie en als je hun ex weer zien borrelen er allemaal gevoelens op die niet voldoende zijn om bijv weer prettig samen te wonen. Dan is het meer dat de scherpe kanten van de scheiding eraf zijn en je met een fijn gevoel aan het verleden terug kunt denken en dat verwart met gevoelens in het heden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100