kan je ook van 2 vrouwen houden en aangetrokken voelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K
Ritsuka
12 jaar geleden
Is het de zus van je schoonzus en iemand die je op een datingsite hebt ontmoet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scherp Ritsuka! :)

Antwoorden (7)

Dat kan. Het is alleen lastig voor die vrouwen in kwestie. Als ze het allebei prima vinden geen probleem. Anders kan je beter toch een keuze maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kan dat.
Je kunt wel van honderd vrouwen houden ,en ze leuk vinden.
Maar uiteindelijk zul je een keus moeten maken.
Voor je leven.
Je kunt niet lief en leed met iedereen delen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je leven? Dat gebeurt niet zo vaak meer tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt inderdaad.
Maar op dat moment maak je een keus.
En vaak loopt het anders af dan je denkt.
Niet voor iedereen,maar wel voor velen.
of je dan van allebei evenveel houdt is de vraag.
is het ene misschien houden van en het andere (misschien door sleur of gewoonte bij de eerste) meer verliefdheid....

en aangetrokken voelen, ja dat waarschijnlijk zeker (:)) wel, maar dat is alleen maar lichamelijk (al bedoel ik hier niet mee dat je dan dus maar kan doen waar je zin in hebt)

een relatie moet wel eerlijk blijven, en dat is geen antwoord op je vraag maar misschien toch wel iets wat gezegt moet worden. niet iedereen wil zijn partner delen (jijzelf misschien ook niet......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan je kan tot verschillende karakters jezelf aangetrokken voelen. Bijvoorbeeld bij de ene kun je je problemen kwijt, die je steunt en bij de andere is zij de gene die je opvrolijkt of waar je je zin mee hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan ik wel begrijpen....de ene is stil,en een twijvellaar en de andere is heel direct open en zo raar he ik wil de twijvelaar maar die geeft niks los en die andere is op een bepaalde moment onzeker
Ja je kunt grenzeloos liefhebben op zich. Das heel goed mogelijk. ga maar eens naar wikipedia.org en vul dan polyamorie in of polygamie. Je ziet, het heeft zelfs een naam... Er worden zelfs bijeenkomsten over gehouden... Ageeth Venemans ( schrijf ik het goed? heeft er zelfs een boek over geschreven, meervoudige liefde: "Ik hou van twee mannen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In andere culturen is dit heel normaal, maar pas op voor jaloezie...... Boek: De Afrikaanse Prinses - Sonia Sampayo
ja dat kan maar of zij dat leuk vinden vreemdgaan zit in de aard van de mensen ga naar afrika of naar dubai daar mag je 20 vrouwen hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk kan dat, alleen in de maatschappij waarin wij leven is het (bijna) niet vol te houden om met twee mensen in een vorm van relatie te verkeren lijkt me. Ik denk voor hen en voor jezelf dat je uiteindelijk een keuze moet gaan maken, of in ieder geval eerlijk zijn tegen de beide dames!Succes!