hoe kan ik nou weten wie de vader van mijn ongeboren kind is?

Met de een heb ik het onveilig gedaan maar wel 5 dagen na mijn menstruatie al met de andere veilig )met condoom , maar wel op de datum 4 -5 mei ongeveer waarop ik het meest vruchtbaar ben. Is er een manier om achter te komen wie de vader is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je ligt te rommelen met twee mannen, met de een onveilig en met de ander veilig. ... en je vraagt je af of je zwanger bent van diegene waar je veilig mee hebt liggen rommelen.. Uhhhh eerlijk antwoord?....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zaten er gaatjes in het condoom? Zo nee.. Dan doet een condoom meestal zijn werk. Hoop ik dan maar..
burgos
11 jaar geleden
Ben al wat ouder,kan jij je voorstellen dat ik hier best moeite
mee heb?
2 sex partners in 1 maand?Pfff en dan het ergste nog, in verwachting,wel een hele dure les?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je draait het denk ik om ; als je kiest voor kinderen, er voor kiest om kinderen op de wereld te zetten, dan doe je dat samen met degene met wie je die levenslange (!) verantwoordelijkheid aan wilt gaan, en dus vanuit een stabiele relatie. Je kunt met dat soort dingen nu eenmaal niet achteraan beginnen - al gaat het in de praktijk natuurlijk, gelukkig, ook heel vaak goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@burgos: zo vreemd is dat biologisch gezien niet. Men heeft ontdekt dat de mannelijke penis een vorm heeft waarbij hij het zaad van de vorige man verwijdert. Dit komt bij meer diersoorten voor.
Verder blijkt uit DNA-onderzoek, dat de huidig mens meer voormoeders heeft dan voorvaders. Maar alla, het is wel een klein beetje anders dan de gangbare cultuur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach, als 1980 haar geboortejaar is, dan is ze al 22 en zou ze toch onderhand 'aan de jaren van verstand' moeten komen. En anders gebeurt dat nu razendsnel, noodgedwongen, hoop ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is inderdaad mogelijk. Bijzonder zeldzaam, maar het is eerder gebeurd......Hoewel een week ertussen dan wel lang is ; ik meen dat dat dan hooguit iets van een dag of drie moet zijn, uitgaande van de leeftijd van zaad- en eicellen en een twee-eiige tweeling.
Het zal je toch gebeuren zeg....
Amadea
11 jaar geleden
@Stippel: je vergist je een decennium!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar staat dat je idd zwanger bent!!!
ga eerst eens dat onderzoeken voor je allerlei gedachtes in je hoofd hebt..
op jou leeftijd zou je beter moeten weten!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt het wat uit wie de vader is? Neem de rijkste.

Antwoorden (4)

later als je kindje geboren is een dna test laten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Dit is alleen vast te stellen via een DNA test, dus zul je beide mannen moeten inlichten en vragen of zij mee willen werken, het lijkt mij dat de gene waar je geen voorbehoedsmiddel mee hebt gebruikt, de grootste kans maakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar kan je zelfs tijdens je zwangerschap achterkomen, dmv een vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Hier kleven wel meer risico’s aan dan als je zou wachten tot na de bevalling.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het met de een onveilig doet en met de ander veilig, dan is het VRIJ LOGISCH dat dat kind van de persoon is waar jij onveilig mee hebt liggen sexen.

1+1 = 2 ... in dit geval dus drie. En je kind is niet van diegene waar je veilig mee hebt liggen rommelen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
burgos
11 jaar geleden
+ 1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet je niet zo stellig ; condooms zijn niet 100 % veilig. In de geschetste situatie kunnen ze beiden prima de vader zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt mij dat als ze het met de een veilig doet, en met de ander niet veilig en als het condoom is er niet af gegaan of er is niks mis gegaan, dat DIE persoon dan niet de vader is. Daarnaast staat er niks specifieks gemeld dat er iets mis is gegaan tijdens de veilige sex. ALleen dat ze het onveilig heeft gedaan met de ander. Dus mag je aannemen dat laatstgenoemde dus logischerwijs de vader is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat lijkt het meest voor de hand liggend. Maar er zijn ZO veel manieren om ondanks condoomgebruik toch zwanger te worden, van onzichtbare gaatjes tot voorvocht en allerlei indirecte vormen van contact, dat het nooit erg verstandig is daar 100 % op te vertrouwen als voorbehoedsmiddel. Het is meer een extra bescherming (naast de pil ofzo) tegen geslachtsziekten.
Je mag dus niks zomaar aannemen en daarmee wellicht enorme ellende aanrichten bij minimaal vier mensen.