Nee, daar is toch wel iets meer voor nodig. Als je zelf als wat gevoelens voor iemand hebt, kan het wel je gevoelens aanwakkeren als iemand duidelijk laat merken van jou te houden. Maar er moet wel een bodem aanwezig zijn.
Als je totaal geen (verliefde) gevoelens voor iemand voor iemand hebt, zullen die ook niet komen als die persoon jou veel romantische aandacht geeft omdat ie van jou houdt. Dan denk je: "oh, wat moet ik hier nou mee!" of wekt dat alleen maar irritatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kan je late meesleuren door zijn liefde en dan ook zogezegt van hem beginnen houden maar volgens mij zit het dan meer in je hoofd dan in je hart houden van iemand doe je met je hart niet met je hoofd dus ik denk dat dat niet echte liefde is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je die persoon verder niet kent, dan denk ik dat dat niet kan. Ik ben ook wel verliefd geweest op iemand die mij totaal niet kon uitstaan, dus ja....

Liefde is iets dat moet ontwikkelen. Je gaat met elkaar om, je leert elkaar beter kennen, en op een gegeven moment zou het kunnen dat je verliefd wordt. Als die ander tegen je zegt dat hij of zij verliefd op je is, en jij hebt dat gevoel (nog) niet, dan is het het beste om nog even te wachten met het zeggen dat jij ook van hem/haar houdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Mijn vriend was verliefd op mij, maar ik niet op hem. We bleven wel vrienden. Na 2 jaar besefte ik dat we inmiddels zowat alles samen deden en dat ik van hem was gaan houden. Toen heb ik hem gevraagd mijn vriend te worden. Ik ben nooit verliefd geweest, maar ik hou wel zielsveel van hem en we hebben inmiddels 2,5 jaar een stabiele relatie and still going strong!