Hoe kan je kinderen het beste beschermen voor de jaloers van ex partner ?

De vader van me inderen heeft het moeilijk met fijt dat ik verder ga met mijn leven .Hoe ik ppk de andere respecteert merk dat jij gevoel. Ten op zicht van mijn nieuwe relatie te nadeel komt naar kind .

Toegevoegd na 16 minuten:
Sorry ging iets fout hoe bescherm ik mijn kinderen nu tegen jaloers vvan vader mijn kinderen nu ik een nieuwe relatie heb.

Toegevoegd na 18 minuten:
Het gaat om de leeftijd van 6 jaar en 14 jaar .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik even op 'vraag bewerken' en leg de situatie en de vraag wat duidelijker uit. Er staan nu veel tikfouten in en de zinnen zijn onbegrijpelijk. Zo kan niemand je helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en vermeld dan gelijk even de leeftijd van het kind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom precies vind je het nodig de kinderen tegen hun eigen vader te beschermen? Alleen maar omdat hij het er moeilijk mee heeft dat zijn vrouw (jij dus) bij hem is weggegaan? Lijkt mij nogal logisch dat hij het daar moeilijk mee heeft en je maakt het er niet beter op door ook nog zijn kinderen bij hem weg te houden! Ook voor je kinderen is dat heel slecht, als ze hun eigen vader niet meer mogen zien. Dat jij een nieuwe relatie hebt heeft daar niks mee te maken, ze hebben recht op hun biologische vader. Zolang hij niet dreigt de kinderen iets aan te doen is er geen enkele reden om de kinderen bij hem weg te houden, hoe kwaad jullie twee ook op elkaar zijn. Maar goed, ik kan het mis hebben wat de situatie is want zelfs in je toevoeging staan zoveel typfouten dat het moeilijk te lezen is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o nee het is nooit mijn bedoeling om de kinderen van vader te weer houden .
Alleen hij onder vraagt onze kinderen over mijn huidige leven dit wordt ook niet goedgekeurd .
Door mensen op scholen van mijn kinderen

Het beste antwoord

blijf bij jezelf.
maak de vader niet zwart en ga niet mee in zijn spelletjes.
het is zijn probleem en zie het ook zo, daar kun je niets aan doen.
probeer je kinderen rustig en duidelijk te woord te staan als ze er ook in worden betrokken. je hoeft niet alles uit te leggen.
verwacht van alles, maar ga er niet op wachten. bekijk het per geval.

je ex krijgt de rekening wel van zijn gedrag, nu of later. het is zijn probleem.
misschien kun je hem zo ver krijgen zijn energie in de kinderen te steken voor de bestwil van zijn kinderen.
hij wil toch niet dat zijn kinderen verdriet hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is nooit goed om slecht over de vader/moeder van je kinderen te praten. Het is voor geen enkel kind leuk als de ouders uit elkaar gaan, kinderen hopen altijd dat het weer goed komt, als er een nieuwe partner in beeld komt, is dat heel moeilijk te accepteren voor een kind. De kans is dus groot, dat niet je ex, maar je kinderen zelf negatief zijn over je nieuwe relatie.