het is nu een paar maanden uit met me ex en soms droom ik dat ik nog met haar heb dan ben ik gelukkig is dat normaal? ff dat je weet ik bn n man.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Jah dat heet liefdesverdriet ik weet niet hoelang jullie hebben gehad maar je moet je erover heen zetten door sporten, met vrienden lol maken, schrijven of juist gwn alles eruit huilen en er niet meer aan proberen te denken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor dat is normaal.Het heeft gewoon even tijd nodig om haar "te vergeten"
Je laat in je vraag niet blijken wie de relatie heeft beeindigd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dromen zijn nooit 'normaal', omdat het hersenspinsels zijn van je onderbewustzijn. De wetenschap kan er nog altijd geen touw aan vastknopen; waarom we dromen en wat we dromen. Er gaan theorieën op dat het voor een deel met informatieverwerking te maken heeft.

De betekenis van een droom wordt wel vaak spiritueel uitgelegd. Of je daarin gelooft is je eigen keuze.

Er is dus niemand die je kan uitleggen waarom je over een gelukkige tijd met je ex droomt, maar ik kan je wel geruststellen dat het niets hoeft te betekenen. Die betekenis hang je er zelf aan vast, omdat je je droom zelf interpreteert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan duiden op een groter zinktekort dan dat iedereen dat tekort al min-of-meer wel heeft. Is eenvoudig aan te vullen.
Typisch voor een wat meer extreem zinktekort zijn achtervolgingswanen, komplotwanen, nachtmerries en totale doordraai bij relatiescheidingen - maar ook fetischme zoals een geurjacht op nylonkousen komt voor. Neem dagelijks maar eens een goede multivitamine dan zul je na 3 maanden zien dat je de dingen vaak in een heel ander daglicht zal zien.