mijn vriendin klaagt dat ik niet genoeg passie in bed toon,wie kan me vertellen wat dat is en hoe je het geeft aan je partner?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (10)

Dat betekend dat je niet zo heel romantisch bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekent dat je je meer moet inzetten op seksueel gebied. Vol overgave vrijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mischien doe je wel altijd het zelfde?
mischien wil ze weer eens g##le lust voelen?
mischien denk je niet genoeg aan haar?
mischien moet je het eens ergens anders doen?

mischien kun je dit het beste maar aan je vriendin vragen, er zijn mogelijkheden genoeg en je vriendin kan hier zelf het best op antwoorden, als ze durft.....
je kunt hier niet zoveel mee ,meer passie tonen ...wat bedoeld ze eigenlijk? je kunt toch geen gedachten lezen!

als ze klaagt, dan weet ze vast ook wel, wat ze anders wil ! toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt heel erg bot maar, als jij je behoefde hebt gedaan laat je haar dan ook klaar komen? Dat is voor een vrouw erg belangrijk. En misschien niet meteen er op duiken maar ook strelen en eer bij borsten beginnen of masseren en daarna rustig naar de onderkant gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagstelster is ook een vrouw, heb je dat in de gaten?
passie is zoals chantale al schreef, OVERGAVE, vol vuur!! dat je iets van binnen voelt branden, verlangen, niet denken, maar voelen wat je ziel(..) verlangd van je....

als je van films houd, kijk eens naar Don Juan de Marco, met oa Marlon Brando en Johnny Depp...deze film helemaal uit kijken, gewoon doen, hoe saai die mischien voor jou ook lijkt, kijk hem, voel hem en op t eind, weet je hoe je vriendin met passie kan liefhebben!!! kijk met haar, dan kan ik me niet voorstellen dat jullie geen hele mooie momenten hebben samen!!!

veel sterkte want voelen, is niet ieders sterkste punt....
(laat je ratio achter, en voel!!!)

grt van Umria
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Het lijkt mij niet dat de dames behoefte zullen hebben om die film te zien....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel!! het is een prachtige film!!! niets geen sex ofzo alleen maar prachtig!
ik zal de covertekst even zoeken...hopelijk kom ik zo terug...
echt een hele hele mooie film, over de psyche zeg maar achter liefde, nou ja, ik vertel het niet goed, ga ff googlen.... oh en t einde!!! is zo mooi!!!!! dan weet je was passie is!! overgave!! nou ja ik hou mijn mond!! tot zo...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verenigde Staten
Komedie / Romantiek
97 minuten geregisseerd door Jeremy Leven
met Marlon Brando, Johnny Depp en Faye Dunaway Psychiater Mickler wordt aan de vooravond van zijn pensioen geconfronteerd met een bijzonder geval, een zwierige jongeman met cape en masker die claimt Don Juan te zijn, de beste minnaar ter wereld. Mickler raakt gefascineerd door zijn romantische fantasieën over een kleurrijke jeugd in Mexico, waar het leven wordt beheerst door louter hartstocht. De charme van Don Juan werkt betoverend op de vermoeide psychiater en inspireert hem zelfs om zijn eigen stoffige huwelijk weer nieuw leven in te blazen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit bovenstaande ,komt van deze site:
http://www.moviemeter.nl/film/1510
hij staat zelfs in Wikipedia...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Don_Juan_DeMarco
Don Juan deMarco (gespeeld door Johnny Depp) is pas 21 geworden, maar heeft in zijn leven al geslapen met meer dan 1000 vrouwen. Al vanaf dat hij een baby was, was het zijn moeder al duidelijk dat hij een bijzonder kind was met een speciale aantrekkingskracht op vrouwen. Door de jaren heen heeft hij zich de kunst van het verleiden eigen gemaakt, en weet hij hoe hij iedere vrouw kan behagen die hij op zijn pad tegenkomt. Toch is er maar één vrouw met wie hij nooit het bed heeft gedeeld, en dat is zijn Ware Liefde "Doña Ana". De gedachte dat zijn ware liefde hem heeft verlaten, stemt hem zeer droef. Na een laatste vrijpartij met een eenzame dame die in een restaurant wachtte op haar afspraakje die niet kwam opdagen, besluit hij een eind aan zijn leven te maken door van een hoog gebouw te springen. En dat is het moment waarop hij Dr. Jack Mickler (gespeeld door Marlon Brando) tegen het lijf loopt, arts in het plaatselijke tehuis voor mentaal gestoorden. Dokter Mickler heeft nog 10 dagen te gaan voor zijn pensioen, maar raakt zo in de ban van deze vreemde jongen die zich voordoet als Don Juan, dat hij hem graag nog even als patiënt onder zijn hoede wil nemen. Het heeft er alle schijn van dat Don Juan in een droomwereld leeft, en dat vele dingen die hij de dokter vertelt, alleen in de fantasie van de jongen zelf bestaan. Toch raakt dokter Mickler zo onder de indruk van alles wat hij in de dagelijkse psychiatrische sessies uit de jongen weet los te krijgen, dat hij zich langzaam ook door de droomwereld van deze jongen laat meenemen. Uiteindelijk komt alles goed. Niet alleen weet dokter Mickler weer passie en romantiek te brengen in zijn huwelijk met zijn vrouw Marilyn (gespeeld door Faye Dunaway), maar ook vindt Don Juan uiteindelijk toch zijn Ware Liefde terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeh, een film met johnny depp die ik nog niet ken *kwijlkwijl* ik ga hem opzoeken !!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik hoop dat jer net zo van genieten als is ik altijd doe!
(sommige vinden het een saaie film maar je moet erin gaan, je moet t voelen , volgen, luisteren, niet alleen filmpje kijken....... hij is echt prachtig, voor de geen die hem kan waarderen.) veel plezier!!
Passie is je volkomen inzetten, je met hart en ziel overgeven aan elkaar. Dus zoals ze tegenwoordig zeggen er voor gaan.
12 jaar geleden
Passie betekent hartstocht, een sterk gevoel van liefde.
Wanneer je een passioneel mens bent kan je je geliefde het gevoel geven dat je haast niet van haar af kan blijven, dat ze álles voor je betekent en dat je haar intens wilt liefhebben en dan wel nú. (Dat kan je ook met je ogen tegen haar zeggen als het moment er niet is om dat daadwerkelijk te doen, (omdat je in ander gezelschap bent of buiten loopt bijvoorbeeld.))
Dat is dus iets anders als wanneer je zegt: -nog even dit hoofdstuk uitlezen, nog maar 6 pagina's - wanneer zij je speels aan het verleiden is in bed, of dat je onder het vrijen denkt aan het werk wat je morgen nog moet doen.
Passie is liefhebben zonder aan iets anders te denken dan aan je lief. Dan voelt ze zich begeerd en de mooiste vrouw van de wereld.
Alleen,
niet iedereen is passioneel. Dat is ook een gegeven, maar toch, het feit dat je het vraagt hier op GV geeft wel aan dat je er iets aan wilt doen. Dus wie weet kan je het wel als je nu weet wat er mee bedoelt wordt.
Ik hoop het voor jullie beiden, omdat passie in een relatie zo'n prachtige intimiteit en saamhorigheidsgevoel kan oproepen.
Kristal
12 jaar geleden
Duidelijk laten merken dat je haar sexy vind en met haar wilt vrijen. Doe dit door middel van complimentjes over haar lichaam: Wat ruik je lekker, wat heb je een heerlijke zachte huid enz.

Met voorspel kun je al de s`ochtends beginnen. Je kruipt tegen haar aan s`ochtends als je wakker word en streelt haar. Daarna in de keuken bij het ontbijt achter haar gaan staan en een zoentje in de nek en een tikje op de billen (als ze daar van houd). Zeg datje vandaag aan haar zult denken en stuur een paar lieve (sexy) smsjes. Zo bouw je de spanning op.

Als je thuis komt doe je het zelfde. Een kusje, strelen, complimentjes geven.

Hier word een vrouw nog het meest opgewonden van.

Dan als het zover is de touwtjes in handen nemen.
Neem haar mee naar boven, masseer haar lekker, laat haar klaarkomen en vrij dan met haar. Laat merken dat je er ook van geniet want een man die bezig is je klaar te laten komen maar er bij kijkt als een oorwurm is NIET opwindend!

Veel succes!

Toegevoegd na 2 uur:
Ik zie net dat ik per ongeluk man heb neergezet. Excuses want je bent een vrouw zag ik op je profiel. Hoop dat je toch iets hebt aan mijn antwoord ;-) Geld voor zowel mannen als vrouwen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De letterlijke vertaling van je vraag is al op verschillende manieren gegeven. Ik zou eraan toe willen voegen dat vrouwen dat soort dingen ook regelmatig zeggen omdat ze geen zin meer hebben in de relatie of dat ze stomweg een ander hebben (Waarbij ze blijkbaar wel van genieten in bed )

Voor de duidelijkheid, ik zeg NIET dat jouw vriendin dat bedoeld, maar als jullie eens een gesprek hebben over hoe en wat nou verder, is het misschien iets dat je op een constructieve manier mee kunt nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien jij zelf ook een vrouw bent ken jij de behoeften van 'de vrouw' beter dan welke man ook.

Toch ga ik een poging wagen je te vertellen wat je vriendin van jou verlangt.

Hartstochtelijkheid wil zij van jou 'zien'..ze wil merken dat je van haar houdt..ze verlangt..je overgave aan de liefde voor haar.

Feitelijk wil zij alles wat jij ook graag van haar wenst te 'zien'..op elk gebied..dus ook op het seksuele vlak..

Groet,

Ton