hoe komt het dat je verliefd wordt op iemand terwijl je verstandelijk wel weet dat iemand niet bij je past?

je weet dat iemand hele andere normen en waarden heeft. in een andere levensfase zit. Je weet gewoon nu al dat het nooit goed gaat komen. Je verstand zegt: met een grote boog erom heen! Je hart zegt: ik wil graag contact!

kansloos? bouquetreeks taferelen?

Toegevoegd na 2 uur:
ik vindt het maar vervelend, ik heb de neiging mijn hart te volgen en dan gewoon maar zien hoe het afloopt. je weet tenslotte maar nooit. een vriendin van mij begint er gewoon niet aan omdat ze het tijd verspilling vindt. zij beweert dat ze de knop gewoon om kan zetten. bestaat er zo n knop?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stofje in de hersenpan? Buiten je comfortzone is het wel spannend hè...

Je moet niet iemand kiezen die jij leuk vind, maar iemand die jou leuk vind.

Gelukkig heb je een wijze vriendin. Ik zou maar naar je verstand en haar advies luisteren, deze 2 dingen moeten het van je gevoel winnen. Een knop om dat gevoel om te zetten?? mhm heel veel afleiding zoeken, zorgen dat je hem niet of nauwelijks tegenkomt en als je hem ziet niet uitgebreid een praatje maken met hem maar het kort en bondig houden of alleen groeten. (ik weet niet waar je hem van kent, hopelijk niet van je werk) ga met anderen uit, vooral vriendinnen (die zijn bijna belangrijker vaak dan een relatie achterna zitten) Elke keer als je aan hem denkt, jezelf toespreken alsof je een buitenstaander bent. Begin er gewoon niet aan dan hoef je het ook niet af te kappen, dat is het echt het verstandigst. net als met een baan die niet goed voelt, een vriendschap, een huis.. zegt je gevoel of verstand dat het niet goed zit, twijfel je.. echt niet aan beginnen!!!! Ik spreek uit ervaring. Succes en sterkte. En hopelijk zijn die andere mannen leuker dan je nu denkt, geef ze een kans door gewoon eens met ze uit te gaan en kijk waar het schip strand.

-als je twijfelt, niet doen -als je denkt dat je voelt, niet doen want dan ben je aan het denken. -als het echte liefde was had je deze vraag niet gesteld. - zo een knop bestaat enkel in je hoofd, niet in je hart. -doe wat je voelt en niet want andere aanraden (dus vergeet wat ik geschreven heb:-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100