Je zou de huisartsenpost kunnen bellen om de arts te achterhalen. Het is toch het belangerijkste dat je arts het als eerste hoort.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Soms is er een buur(man/vrouw) die op de hoogte is, dat kan en er is zeker bij een ouder persoon een adressenboekje met telefoonnummers in huis.

Tegenwoordig kun je zelfs bij veel oude(re) mensen een draadloze vaste lijn telefoon (dect?) aantreffen met daarin de telefoonnummers van bijvoorbeeld vrienden, familie , maar ook de apotheek en natuurlijk de huisarts.

Dit zijn zulke logische dingen van vroeger, behalve de hele moderne nieuwe telefoons natuurlijk, daar zou ik zeker naar zoeken.

Een laatste mogelijkheid zou zijn om bij huisartsen in de buurt te informeren . De meeste mensen , zeker oude(re) al dan niet zieke mensen , hebben een huisarts die in hun eigen wijk/buurt praktiseert , niet op verre afstand, nee dichtbij , bereikbaar.