Zijn stoere mannen nou wel eens ooit ergens bang voor?

een boom van een man, jerommeke, superman of bouwvakkers type bedoel ik dan dus...

Weet jij het antwoord?

/2500

Zeker, ik zelf ben denk ik voor een ander wel een stoere vent,groot,breed 100KG Tattoo's heb een Harley Davidson, maar ik zo bijvoorbeeld naar de tandarts,en echt waar,ik schijt bijna in mijn broek van angst,dat is nog nooit anders geweest en iedereen in mijn omgeving weet dat ook, daar schaam ik me echt niet voor

M'n vader als voorbeeld is wel een stoere man, altijd hard gewerkt (o.a. kisten sjouwen) en in het leger gezeten. Toch valt hij flauw als hij bloed ziet. Iedereen heeft wel iets waar hij of zij bang voor is ook stoere mannen. En zoals ook al eerder door iemand opgemerkt stoere mannen zijn sowieso bang om niet stoer gevonden te worden.

Ja dat zijn ze zeker. Mijn mannetje komt nogal stoer over, door z'n uiterlijk maar ook de manier waarop ie zich gedraagt en praat. Maar je moet hem eens zien als er een wesp in de buurt komt, nooit geweten dat ie zo goed kan dansen:)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100