Als een man je nummer in de kroeg vraagt wat wil hij dan, je bellen of niet? En is er tegenwoordig een minimum/maximum wanneer hij moet bellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Laat je gevoel spreken. Hadden jullie een leuke avond, was het een man die serieus in je geinteresseerd leek te zijn, was het serieus of zomaar een beetje flirten.

Als het ook wat jou betreft serieus was en voor jouw gevoel ook de/een klik dan wil hij je zeker bellen. En dan doet hij dat ook snel, misschien al wel de volgende dag maar in ieder geval binnen een week.

En was het contact een beetje vrijblijvend een beetje meer om te flirten, dan kan hij bij wijze van spreken ook nog wel na 14 dagen bellen, want dan kom je voor hem (nog) niet op de eerste plaats.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het was een leuke avond en er was een klik. bedankt.

Andere antwoorden (7)

Hoi ,
Ik denk dat het verstandiger is om eerst de week erna nog een keer af te spreken komt hij dan opdagen kan je nog altijd je nummer geven.
Je kan nooit met zekerheid zeggen of hij terug zal bellen
en een max/min. van tijd tot terug bellen is er niet maar ik zou zeggen binnen een paar dagen niet terug bellen is geen interesse meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij wil weten of hij de mogelijkheid krijgt van jou om jou te bellen.
Hij wil weten of jij hem ziet zitten.
Als je het nummer geeft dan wijs je hem bij voorbaat niet af.
Als je weigert dan weet hij nog niets en houd je hem in het ongewisse.
Overigens neem ik aan dat je hem ook om zijn nummer hebt gevraagd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij nu lijkt geïnteresseerd te zijn, waarom wil hij dan je nummer.. Niet dus

Als jij weg moet of hij en hij vraagt je nummer wel dus

Mannen denken meestal ff na voordat ze bellen kan dus paar dagen duren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb meegemaakt dat ze al bellen voordat je thuis bent. Liever heb ik dat niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zal niet om bingo getallen zijn als ie je nr vraagt. maar ja, mannen in een kroeg kunnen ook stoer zijn als ze een tel nr krijgen natuurlijk en helemaal niet bellen.

hij MOET dus niets, maar #kan# eventueel bellen als ie hier nog zin in heeft of misschien is de man wat verlegen en ziet er daarom vanaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat betekent dat hij je wel mag en dus weer een keertje met je weg wil of een biertje wilt drinken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen min max, zoiets ligt toch niet vast?!
Als de vonken er vanaf spatte is het denk ik gebruikelijk om snel te bellen. Om te laten zien dat het voor hem ook heel erg leuk was. Het is dan eigenlijk een bevestiging dat het bijzonder was.

Als ik het gewoon gezellig met een vrouw had en haar nummer vroeg zou ik niet de volgende dag bellen, omdat ik dan naar mijn idee een signaal af zou geven dat ik er al helemaal voor wil gaan. En dat kan afschrikken. Omdat de vonken er nog niet vanaf spatte zit zij wellicht meer in de fase dat ze me 'wel aardig / beetje leuk' vindt. En dan kan je het beter rustig aan doen. Als jullie niet gekust hebben o.i.d. zou ik niet de volgende dag aan de telefoon hangen.
Ik vind het niet leuk mee te gaan met psychologische spelletjes, maar ik zou bang zijn als desperate te worden gezien als ik de volgende dag bel.

Toegevoegd na 5 minuten:
Concreet antwoord op je vraag ‘wat een man van je wilt’:
Stereotiep gesproken wilt hij seks. En hij wilt misschien aftasten of jij relatiemateriaal bent.
Stereotiep gesproken vind jij dat als vrouw ‘vreselijk’. Maar je kan er beter aan wennen dat de gemiddelde man geen emotionele barrière hoeft te nemen om van seks te kunnen genieten. Net zoals de gemiddelde man er aan gewend is dat er een hele fase vooraf gaat voordat een gemiddelde vrouw seks wilt.