wat vinden de vrouwen van directe smsjes

Goed. 2 jaar geleden iemand leren kennen maar zij zat al in een relatie. Verder dus niks gebeurd. Nou had ik het laatst met mijn buurjongen over haar (hij woont samen met de beste vriendin van de persoon in kwestie) en hij vond dat zij wel wat voor mij is. Dus week later zou hij verjaardag geven en zouden we allebei daar zijn. Maar helaas.. De verjaardag ging niet door.
Nou sprak ik hem gisteren weer en zei hij dat ze ooit had gezegd dat ze me wel een leuke jongen vond en dat ik gewoon een x met haar moest afspreken.
Maar wat sms ik haar na 2 jaar niet meer gesproken te hebben? Komt een vraag om te daten niet te direct over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Humor doet het altijd wel goed... Voorbeeld: Mijn koffiezetapparaat is weggelopen, nu moet ik buitenshuis koffie gaan drinken, heb je zin om mee te gaan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Moeilijk gedoe over het verleden werkt averechts meestal. Wil ze zelf wat kwijt dan kun je er altijd nog wat op ingaan. Toen is nu niet meer. Begin gewoon opnieuw en zie wat er gebeurt. spontaniteit verloopt vaak het prettigst...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja haha zoiets^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is inderdaad wel leuk haha. Moest er zelf een beetje om lachen. Uit ervaring?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja kwam er nog niet al te lang geleden uit toen ik zelf bij mijn zus voor de deur stond na haar erg lang niet gezien te hebben, zoiets... en ik moet degene die na mij kwam gelijk geven dat een sms veel minder kans maakt dan plotseling bij iemand voor de deur staan in eigen persoon :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zo goed ken ik haar ook niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een handgeschreven brief met een leuke foto erbij die je zelf bewerkt hebt?
maar humor doet het altijd wel goed hoor... Tenminste als ze single is en geen jaloerse echtgenoot heeft ^^ Dan rerageert ze misschien anders
Daar zou ik dus geen SMS aan wagen. Doe het wat persoonlijker via een normaal telefoongesprek of een direct bezoek.
SMSjes zijn voor vrienden en familie die je dagelijks ziet of die je helemaal kent, maar niet voor zoiets belangrijks als het opbouwen van een mogelijke vriendschap of relatie.

Je kan via de telefoon haar stembuiging horen en haar persoonlijke reactie peilen. Met een bezoekje kan je ook nog haar gezichtsuitdrukking zien, allemaal erg belangrijke zaken.
12 jaar geleden
je schrijft:ze zat al in een relatie........is dat nog zo? dan zou ik het laten voor wat het is. ze heeft immers al een vriend, dat ze heeft gezegd dat ze je leuk vind, wil nog niet zeggen dat ze en relatie met je wil. Mocht ze geen relatie hebben, kun je haar smssen: ik vind jou leuk, hoe vind je mij...antwoord ze kun je altijd vragen om wat te drinken, terras zitten of zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen sms, spreek gewoon een keer met je vriend en zijn vriendin en dat meisje af om een keer ergens te eten, en dan vooral met veel interesse met haar praten ! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben mijn telefoonlijst aan het checken en kwam jou tegen. Hoe gaat het tegenwoordig met je. We hebben elkaar toen bij die en die ontmoet. Heb je nog steeds dezelfde relatie? etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt dat niet alsof hij wanhopig opzoek is?