Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beste dames op GV, heeft u al een toy-boy?

En aan de heren, bent u al een toy-boy? Dit naar aanleiding van dit artikel; http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/4019720/__Steeds_meer_vrouwen_willen_toyboy__.html?p=28,1

Waar komt dit fenomeen vandaan? Vroeger was het juist andersom, vrouw jong man oud. Of is dit een veel langer bestaand fenomeen en komt het nu door enkele celebs aan de oppervlakte?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

nee ik heb geen toyboy. hier nog ouderwest andersom. hij ouder ik jonger.
;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor en niet van plan ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker!! Maar zeker niet via één of andere vage site, maar spontaan in real life en het is ook nog eens real love :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zeker....

mijn man mag dan in kalenderjaren ouder zijn dan ik... hij wordt jaren jonger geschat dan hij werkelijk is...hij is jong van geest en lichaam... veel flexibeler dan ik... hij is in de bloei van zijn leven...


en je weet toch: elke man blijft altijd een kind....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben geen toyboy nee, en ben ook niet van plan dat te worden. Wat dat betreft val ik toch meer op dames die wat jonger zijn dan ikzelf.

Maar ik denk niet dat het een nieuw fenomeen is hoor, er is nu alleen ineens veel aandacht voor omdat enkele beroemdheden er mee te koop lopen en dan zijn er natuurlijk altijd mensen die het gaan overnemen of er ook voor uitkomen of media die er over gaan schrijven.

Verder ook niets mis mee hoor, als beide partijen zich er goed bij voelen dan heb ik niet zo'n moeite met leeftijdsverschil. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Sgrijvvaud;

Omdat ik vind dat ik als medejurkdrager óók recht van spreken heb geef ik ook antwoord; ja, ik heb ook toy-boys, een hele boel zelfs! Je denkt toch niet dat ik al dat speelgoed op mijn oude dag zelf nog eens ga sjouwen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toyboy... Nee, helemaal geen boy eigenlijk om het nog triester te maken.
Vacature staat open, arbeidsvoorwaarden valt over te onderhandelen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was ik maar iemands toy-boy...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hm m'n vriend en ik schelen 7 jaar... maar ik ben wel jonger, en dat hou ik maar zo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding