Hoeveel dag of dagen krijgt een kind voor het trouwen van haar vader?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik begrijp de vraag niet, iets meer uitleg als mag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze bedoelt hoeveel vrije dag(en) iemand krijgt van de baas of van een school als de vader gaat trouwen.

Het beste antwoord

Gefeliciteerd! (Als het om jouw vader gaat).

Je krijgt hier één dag voor. Je krijgt nb zélf maar twee dagen, ééntje voor ondertrouw, ééntje voor de dag zelf. Kijk in je CAO, maar over het algemeen krijg je maar 1 dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meestal 1 dag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Puntjes aan het sprokkelen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens....je krijgt 1 dag, het is nu niet zo'n vraag waar je een antwoord van 2500 tekens nodig hebt.
meestal 1 dag
geveelisiteert als het om jouw vader gaat