reageerd iedereen hetzelfde op verliefdeid?

ik ben zelf namelijk erg verliefd en en weet de ene keer zeker dat het wederzijds is en de andere keer weer juist niet. en bij anderen zie ik meestal wel dat ze verliefd zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee niet iedereen reageert hetzelfde op verliefdheid.
Iedereen uit het op zijn eigen manier en iedereen denkt er anders over.
De een vind het prachtig om verliefd te zijn en de ander heeft er een hekel aan.
Ik merk het nooit wanneer iemand mij leuk vind en ik laat het ook nooit merken.
Maar als een goede vriendin van mij verliefd is straalt het ervan af en kijkt ze non-stop naar hem.
En zij merkt het ook meteen als iemand verliefd is.
Dus niet iedereen reageert er hetzelfde op.
Ook niet iedereen voelt hetzelfde.
Sommigen voelen stormen van vlinders in hun buik en anderen maar een klein beetje of zelfs helemaal niet.
Maar één ding staat vast: je hebt altijd iemand om aan te denken als je verliefd bent!

Toegevoegd na 48 seconden:
Alhoewel, laatst heb ik het wel laten merken, al is dat niet zo interessant voor jou denk ik ;)
Maar anders liep ik te liegen in mijn antwoord en dat wil ik niet ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt
Omdat je weet dat je verliefd bent, wordt je onzeker of die ander net zo heftig voelt dan jij. Je wilt hem niet kwijt en daarom let je op alles of er kenmerken zijn dat het bij hem net zo is.
Verliefdheid kan namelijk ook lastig zijn, ondanks het geluksgevoel dat je hebt wanneer je samen bent.
Je kunt je namelijk niet goed concentreren en alles wat hij zegt blijft in je geheugen doorhameren en heel lang hangen.
Soms ga je dingen anders interpreteren, of wordt je wantrouwig, gewoon omdat je bang bent dat hij je niet meer zo leuk vindt.
Maar als hij ook verliefd op jou is, is liefde heerlijk.
Probeer dus te genieten als jullie samen zijn en denk er niet bij na als hij een keer niet zo doet zoals jij wilt of verwacht. Hij kan ook wel eens zijn dag niet hebben of met een probleem zitten op school of thuis of whatever.
Als hij het echt niet zit zitten met jou, dan voel je dat aan.
Dan merk je dat wel aan zijn lichaamshouding en gedrag,
Meestal verandert hij dan structureel.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je daar nou niet zo goed in bent?
(dit klinkt verwijtend, maar het is een vraag, want ik weet niet goed wat ik moet, haha)
amc
12 jaar geleden
Niemand is daar goed in! Iedereen heeft twijfels bij verliefdheid,door de redenen die ik heb aangegeven.Echt, geloof me, verliefdheid is lastig! Je hebt zelf een hevig gevoel, maar je kunt niet weten of die ander net zo voelt.
je hoopt het natuurlijk en hij doet net zo verliefd of iets minder omdat zijn karakter misschien meer ingetogen is.Verliefdheid is nog geen liefde, die moet groeien, maar je voelt al aan of je bij elkaar past en je moet op je gevoel vertrouwen, want je verstand is bij verliefdheid vaak op een laag pitje gezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord maar ik ben een hij en het gaat om een zij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amc, die laatste zin vind ik mooi gezegd ;)
En bedankt ook namens mij!
amc
12 jaar geleden
zwarte uil@ Sorry, wist ik niet. Maar wat maakt het uit? Liefde komt van 2 kanten als het goed is. Je moet in dit geval het perspectief gewoon omdraaien.;)
nee, dat komt meestal door de ervaringen die je hebt of hebt gekregen van een ander.
je kunt wel zelf hetzelfde erop reageren zoals je een meisje leuk vind en het opnieuw doen bij een ander meisje zodat je misschien hetzelfde effect krijgt, dat kan werken maar ook weer niet want je moet eigenlijk eerst weten hoe zij is, dan haar vergelijken met een ander meisje dat je leuk vond en dan kan je ongeveer wel inschatten hoe zij zal reageren als jij dat en dat doet, dus zo simpel is het. (je moet wel een beetje in kunnen schatten;))

succes ermee :)