Wat vinden mannen nou een typische negatieve eigenschap van vrouwen?

Wat kunnen vrouwen daaraan doen volgens jou om dat te veranderen.
Graag een antwoord van mannen.

Toegevoegd na 3 minuten:
En denk je dat ze dat ook kunnen veranderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

te lang bij eenzelfde (klein) probleem of (meestal niet zo belangrijk) onderwerp blijven hangen en dit liefst vaak opnieuw aan de orde stellen.
Vrouwen zouden wat meer efficient met deze zaken om kunnen gaan, want het is veelal tijd- en energieverspillend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

huilen te makkelijk, we willen overal over praten (noemen ze ook nog zeuren!!), dus.. we zeuren te veel! en we blijven op dingen terug komen, waar we het al een keer over gehad hebben (nog meer zeuren...). en toch... kunnen ze niet zonder ons haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zichzelf in het middelpunt manouvreren door op mannen te willen lijken .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen hebben de wereld in elkaar gezet , zij zijn macho omdat dat een deel van de cultuur is , vrouwen voor zich winnen . Vrouwen doen dit gerafineerder en maken het mannen moeilijker door op hen te lijken , macho gedrag .. nu moeten mannen nog meer hun best doen en aldus .. meer gerommel , falen en persoonlijke conflicten in de liefdesmarkt !
Het kwalijk nemen van mannen dat ze niet willen luisteren, terwijl de vrouw niets beter te melden heeft als: Ik heb niets om aan te trekken aanstaande een gebeurtenis, en de daarop volgende dag te verordenen dat er een inloopkast moet komen omdat zij haar kleren niet kwijt kan.

;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met mij, of met die vrouw die zo van mening (stemming) kwispelt?
Vrouwen blijven vaak zeuren over dingen die ze vervolgens niet (willen) veranderen.
Daar moeten ze niks aan veranderen want dan moeten mannen ook weer veranderen en hebben ze geen excuus meer om er tussen uit te knijpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bij iedere klerenwinkel stoppen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen proberen sinds je verkering/verloofd/getrouwd bent te veranderen zoals zij het graag zien. Als je/men eenmaal zover bent, zeggen ze dat je saai bent en niet meer zo spontaan en brutaal als vroeger.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets vertellen in twintig zinnen wat je ook in twee zinnen uit kunt leggen en tegen je aanpraten als je tv kijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel en vaak kletsen en meestal over mensen. 80% (gokje) van de vrouwen praat alleen maar over familie/kennissen/collega's/bekenden. Dat is blijkbaar hun ultieme belevingswereld. Mag van mij wel iets minder. Zal nooit veranderen.