Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik had een goeie kennis,die ik als vriend op facebook had. ineens heeft ze mij als vriend geschrapt? en er is niks voorgevallen.Ik begrijp het niet.??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik begrijp het ook niet.

Maar als ik lees wat je over haar vertelt, dan denk ik dat je die maar beter kwijt kan zijn.

Overigens zijn heel veel mensen zo langzamerhand hun sociale netwerken aan het ontvrienden.
Misschien zij ook wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer dat mensen zo intolerant zin soms

Andere antwoorden (5)

Ik begrijp het ook niet, maar ga eerst eens bij betreffende persoon te raden........
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is er dan toch iets voorgevallen, wat zij als niet prettig ervaart, maar waar jij minder waarde aan hecht.
Tsja, als jij het zelf al niet begrijpt, hoe moeten wij dat dan begrijpen? Het enige dat erop zit is haar zelf vragen waarom ze dat gedaan heeft.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Als ze gewoon een kennis blijft in real life is er niks aan de hand toch? Ik zou het niet al te persoonlijk opvatten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat is het hem juist,ze maakt me zwart achter mijn rug
om.En ze voelt zich beter dan ik heeft.,vila en haar man is directeur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt niet echt als een goeie kennis. Als ze je zwart maakt achter je rug, hoeft ze ook niet in je Facebook of wel?
Het hoeft niet per se kwade wil te zijn.
Misschien is die kennis van je iets te rigoreus omgegaann met het schrappen van de zogenaamde vrienden op FB, zat jij daar ook per ongeluk bij, en is dat niet opgemerkt.
Je zou je kennis opnieuw kunnen uitnodigen om vrienden met jou te worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt haar eens een berichtje sturen of in het echt vragen waarom ze je verwijderd heeft.
Misschien was het per ongeluk, misschien was ze aan het opruimen bij mensen waar ze niet zoveel mee praatte.
Mogelijk vond ze de berichten die je plaatste niet zo leuk. Vraag het aan haar, wij kunnen het niet weten.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding