Ik had een goeie kennis,die ik als vriend op facebook had. ineens heeft ze mij als vriend geschrapt? en er is niks voorgevallen.Ik begrijp het niet.??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik begrijp het ook niet. Maar als ik lees wat je over haar vertelt, dan denk ik dat je die maar beter kwijt kan zijn. Overigens zijn heel veel mensen zo langzamerhand hun sociale netwerken aan het ontvrienden. Misschien zij ook wel.

Ik begrijp het ook niet, maar ga eerst eens bij betreffende persoon te raden........

Tsja, als jij het zelf al niet begrijpt, hoe moeten wij dat dan begrijpen? Het enige dat erop zit is haar zelf vragen waarom ze dat gedaan heeft.

Als ze gewoon een kennis blijft in real life is er niks aan de hand toch? Ik zou het niet al te persoonlijk opvatten.

Het hoeft niet per se kwade wil te zijn. Misschien is die kennis van je iets te rigoreus omgegaann met het schrappen van de zogenaamde vrienden op FB, zat jij daar ook per ongeluk bij, en is dat niet opgemerkt. Je zou je kennis opnieuw kunnen uitnodigen om vrienden met jou te worden.

Je kunt haar eens een berichtje sturen of in het echt vragen waarom ze je verwijderd heeft. Misschien was het per ongeluk, misschien was ze aan het opruimen bij mensen waar ze niet zoveel mee praatte. Mogelijk vond ze de berichten die je plaatste niet zo leuk. Vraag het aan haar, wij kunnen het niet weten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100