als een meisje je negeert en je weet dat je geduld moet hebben hoelang moet je dan wachten?

Toegevoegd na 5 minuten:
het is een apart meisje, ze weet niet of ze me leuk vind (denk ik), ik heb er al een paar dagen met rust gelaten, maar ik kreeg nog steeds geen antwoord of ze nou eigenlijk met me om wou gaan wat het waren 2 dingen waar ze zelf uit wou kiezen en dat was met me omgaan en heel lief en leuk doen of alleen nog maar via msn enzo contact met me alleen ze negeert me totaal terwijl haar nu met rust laat gebeurt er niks, ze was natuurlijk wel laatst naar een discotheek daar heeft ze een jonge gezoend en dat doet gwoon pijn. het liefst wil ik gwoon met haar hebben alleen hoe kan ik dat het beste aanpakken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.2K

Het beste antwoord

Volgens mij denk jij dat je maar twee keuzes hebt: vol in de aanval gaan of haar helemaal laten. Er is nog een tussenweg..
Als je nou begint met rustig met haar te praten, geen toespelingen maken, en het onderwerp luchtig houden, voelt ze zich waarschijnlijk vanzelf meer op haar gemak. Je zou dan langzaam de diepte van gesprekken kunnen opbouwen, en zo zorgen dat ze je meer gaat vertrouwen, meer om je gaat geven.

Ga nooit dingen puchen! Ik spreek uit ervaring, als een jongen dat doet, krijg ik een soort claustrofobische paniek reactie, en vervolgens blokt al het contact met die jongen.
Ook, als ze duidelijk nee aan geeft, is dat geen misschien, maar nee.

Ik hoop dat je iets aan mijn tip hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ty man

Andere antwoorden (3)

Ik had dat ook ik moest 2 maanden. Wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar wat gebeurde er toen ?
Als een meisje je negeert, kan het b.v. zo zijn dat ze verliefd op een ander is.

Of ze is nog bezig haar vorige liefde te verwerken waardoor ze nog lang niet aan jou toe is.

Ook kan het zijn dat zij gewoon helemaal niets in jou ziet..

Of dat ze zich nog niet helemaal 'eraan toe' voelt.

Als dat laatste punt het geval is..kun je haar het best heel veel tijd gunnen en moet je haar niettemin met heel veel respect en begrip tegemoet blijven treden.

Als ze eraan toe is..en jou ook daadwerkelijk als haar lief ziet zitten..blijkt dat vanzelf dan wel..

Word echter in geen geval ongeduldig..want daardoor zou het kunnen gebeuren dat ze volledig afhaakt..

Onthoud maar: Liefde is een investering die op welke wijze dan ook altijd haar vruchten afwerpt..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien zit ze niet op je te wachten. elke toenadering die je doet zal alleen maar afstand scheppen.

ze weet dat je haar mag, en als ze met een andere jongen zoent zal haar keus dus op een ander vallen.

met rust laten is dus het meest verstandig lijkt me, als ze wat in je ziet laat ze het heus wel weten.