hoe maken vrouwen een vriend?? hoe krijg je relatie?!!

ik ben een vrouw van 22 heb nog nooit een relatie kunnen aangaan of een vriendje mogen hebben, ik schaam me echt dood voor,,, ik vraag me af hoe vrouwen en jonge meisjes heel makkelijk een vriendje maken?? hoe gaat dat .. neem jij de initiatief en vertel je hem je gevoelens of komt hij zelf naar je toe!!.. ik ben heel benieuwd... nu denken jullie misschien dat dat hangt aan mijn uiterlijk maar neeee ik ben heel knap en lief en creatief, er zijn veel mannen die mij zo leuk vinden en met mij graag flirten en veel kijken maar verder wordt nooit iets dan dat!!!!terwijl ik op straat zie soms zo minder knappe tot lelijke vrouwen met echt een gozer ik word echt gek van... ik snap helemaal niks van mannen niet en van vrouwen ook niet... ben ik dom misschien dan ik geen man kan veroveren en naar mij laten komen of is dit mijn lot in het even zonder liefde leven, kan niets aan doen... ik ben wel drie keer verliefd geweest alleen is het nooit wat geworden en ik kom iedere keer met gebroken hart uit.... ik besef nu zeker dat dit zal niet veranderen en blijf eenzaam leven maar ik ben nieuwsgierig naar andere verhalen van vrouwen ....... hoe doen jullie dat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (13)

Lees de rvaag en antwoorden van Wilcoo eens, over knap zijn/ worden.
Je zult in de antwoorden lezen dat het vooral om je uitstraling gaat. Hou jezelf voor dat je niet lelijker bent dan een ander, minimaal even mooi, en soms mooier.
Leer blij te zijn met jezelf, dan pas kun je ook blij worden met iemand anders
12 jaar geleden
Je moet je juist helemaal niet voordoen dat je hee; knap bent, je moet interesse tonen, maar niet te overdreven doen,
Gewoon normaal doen, en vrouwlijk zijn.,
meer niet.

Toegevoegd na 5 minuten:
ja wel zelfverzekerd, zijn als de reactie hierboven dat bedoeld)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt per persoon verschillend, er zijn geen richtlijnen of regels voor. Tenslotte maken we geen vriend, als het goed is mag zowel een man als een vrouw gewoon zichzelf blijven in een relatie en hoeft geen van beiden anders gemaakt te worden.

Het heeft ook helemaal niets met uiterlijk te maken maar van de persoonlijkheid van iemand wat je aanspreekt. Jij kan wel een heel knap uiterlijk hebben maar stel je voor dat je moeite hebt aardig te blijven....dat spreekt een man niet aan.

Geef de moed nog niet op....ga niet bewust op zoek en veroordeel mensen niet op het uiterlijk, het innerlijk is belangrijker....ik denk dat jij veel te veel met het uiterlijk bezig bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stap je ook zelf op een man af? Ik ben samen met mijn vriend doordat ik op hem afgestapt ben.

Maar het is niet iets om je voor te schamen. Zelf heb ik lang gedacht dat ik nooit een vriend zo krijgen. Echte liefde komt altijd onverwacht.

Succes! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je beginnen moet met je niet voor jezelf te schamen..

Werk daarna aan je zelfrespect, bevrijd je van je onzekerheid en ga eens wat meer van jezelf houden.

Ga ook meer van mensen in het algemeen houden..zo straal je dus liefde uit.

Ga ook wat minder nadrukkelijk 'op zoek naar de man'

Als je dit alles doet straal je zelfzekerheid en warmte naar buiten uit waarna mannen 'durven' contact met je te zoeken.

Je bent zoals de wereld je ziet..ik vermoed namelijk dat je nu iets van koele afstandelijkheid uitstraalt. Verander dit dus..

Ik ben weliswaar geen vrouw, maar ik hoop desondanks dat je iets aan mijn antwoord hebt.

Veel succes..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan je situatie goed inschatten, heb het niet meegemaakt of zo, maar ken vele verhalen van familieleden
net zoals gevaar, zit liefde in een klein hoekje, die moet je er zelf uitlokken!
je uitstraling is heel erg hoog qua ego. dat hoor je aan alles. Dat is niet lullig bedoeld maar, doordat je bang bent dat mensen denken dat je geen vriend kan krijgen ga je een (miss wel onbewuste) hooghartige uitstraling krijgen.
ook het feit dat je beschrijft "nu denken jullie miss dat dat hangt aan mijn uiterlijk.." zegt al dat je qua uiterlijk onzeker bent waardoor je een hooghartige uitstraling krijgt, een die zegt " kijk ik ben wel goed genoeg voor leuke hunks"en die lelijke vrouwen die jij beschrijft, hebben een leuke uitstraling en/ of een leuk karakter.
ik ken een verhaal van een man die naar zijn werk ging en toen aan het einde van de dag zijn tas liet staan, en op het moment dat hij die ophaalde dat hij toen een hele leuke stagaire zag lopen en meteen haar aansprak, later zijn zij getrouw, nu zijn het vrienden van mijn vader.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk:
Gewoon jezelf blijven en plaatsen bezoeken die jij leuk vind.
Vind je stijldansen leuk? Gewoon doen!
Hou je van disco:lekker gaan.
Wat ik zeggen wil:blijf bij jezelf, en wees tevreden met jezelf. Iemand die bij je past komt dan vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet jezelf zijn, mooier kun je niet worden! Geen toneelstukje opvoeren, want daar word jij niet gelukkig van. Maar dat betekent wel dat je eerst blij moet zijn met jezelf. Dan kom je een vriendje vanzelf tegen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt misschien raar , vooral in deze tijd, maar ik heb zelf gemerkt en vaak gehoord dat mijn lieve uitstraling mannen nieuwsgierig maakt. Ik heb zelf altijd wel mannen in de buurt en elke buurman vliegt voor me als ik iets doe wat mannen ( volgens hen) beter kunnen doen. Een kuil scheppen in de tuin of dat soort dingen. Ik heb zelf gelukkig een niet jaloerse man die er stiekem trots op is dat hij met me getrouwd is en zij geen kans maken.
Ik ben qua uiterlijk niet bijzonder, vind ik zelf, maar ik kan wel charmant zijn omdat ik dat van nature in me heb.
Ik ben dan ook nog nooit respectloos behandeld en dat komt omdat ik anderen ook respect toon, door mezelf niet op de voorgrond te zetten.
Ik geef mannen dan ook geen koude blik of scherpe sneer als ze dat wel verdienen, maar blijf vriendelijk en geef dan een steek onder de gordel met een vriendelijke lach en laat me niet verleiden tot hun niveau. Vaak weten ze dan niets terug te zeggen en druipen af, terwijl de mensen die er getuige van waren me complimenteren en er duidelijk lol in hebben. Het gekke is dat de 'afdruiper' meestal later terugkomt en zijn excuses aanbiedt. Het toverwoord is dus 'charme'. Mannen hebben over het algemeen een hekel aan een 'bitch' die hoog van de toren blaast en hen kleineert of niet respecteert. Ze hebben een hekel aan arrogantie of zelfingenomenheid. Een vriendelijke, zachtaardige uitstraling maakt het ook makkelijker om je aan te spreken. Je mag best zelfzekerheid uitstralen maar niet zo van; "Kijk hier eens, hier ben ik!"
Een spontane kleine glimlach doet vaak al genoeg en werkt uitnodigender dan een hooghartige blik.
Je moet echter eerst bevriend met iemand raken voor je aan een relatie denkt en de tijd zijn ding laten doen.
Vaak komt de ware liefde overwacht en je hebt er zelf geen invloed op.
amc
12 jaar geleden
Zolang je zo onzeker blijft, zal het niet lukken.
Het is onzin om te zeggen dat je weet dat het niet zal veranderen.
Werk aan je zelfvertrouwen, en besef dat uiterlijk maar een deel is van je aantrekkingskracht. Je echte aantrekkingskracht zit van binnen. In jezelf durven zijn, in humor en kwetsbaarheid, in sterkte en zwakheid.

Ik heb vaak verhalen van mensen gehoord die druk aan het zoeken waren naar een partner, en zodra ze dachten: ik kap er even mee, bekijk het maar, kwamen ze hem/haar tegen!
En ik ken verhalen van mensen die elkaar tegenkwamen via datingsites en dergelijke.

Dus zorg dat jij lekker in je vel komt te zitten en sta open voor anderen. En let goed op als er ineens een wit paard opdaagt... Dan zou die prins zomaar in de buurt kunnen zijn :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer te flirten ga uit met vriendinnen en ontmoet nieuwe jongens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je geïnteresseerd ben in iemand, gewoon een praatje maken.. en kijken of er een klik is. nummers uitwisselen, daten, en kijken wat het wordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon jezelf zijn, dan kom je vanzelf degene tegen die op dat moment van je leven het beste bij je past...