is het normaal om als jongere via datingsites contact te zoeken?

bij volwassenen zie je veel reclame, maar veel jongeren zitten ook zonder vriend of vriendin, doen ze dit ook veel? naar mijn idee blijft het iets beschamends...
hoeveel jongeren gebruiken dot soort site's dan?

Toegevoegd na 12 minuten:
laten we het dan tot een jaar of 18 houden :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb t geprobeerd en was er al na zeeeeeeeeeer korte tijd helemaal mee aan. Het is niet voor iedereen geschikt blijkbaar. Ik heb ook helemaal geen zin om avond na avond fotoos te bekijken en profielen te lezen. Je weet dan nog niks van zon persoon.

Ik vind het denk ik niet erg om alleenstaand te zijn. Anders zou ik veel wanhopiger en iedere avond tot diep in de nacht en misschien wel tot in het ochtendgloren op zoek zijn naar de prins op het witte paard ;-)))))))

Ik zie liever mensen in het echt. Je zou goed na kunnen denken of het wat voor je is. Maar ik raad je aan zeer voorzichtig te zijn.

Dofa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat noem jij een jongere? Volgens mij zijn de meeste datingsites voor 18+, dus zitten er inderdaad meer volwassenen op. Voor jongeren is het gebruikelijker contact te zoeken via sites als Hyves, Twitter of Facebook volgens mij, en omdat daar meer leeftijdsgenoten zitten ook effectiever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is normaal.

er zijn mensen die weten dat jongere naïef kunnen zijn. juist de jongeren die moeilijk contact leggen, onzeker zijn, verlegen zijn dus een zwakkere groep zijn een makkelijke prooi voor mensen met minder goede bedoelingen. (eerst aanpappen, ophemelen, vertrouwen kweken en dan kan je het op een andere boeg gooien en je visje binnen halen)
de mensen met minderen goede bedoelingen blijven anoniem door gegevens te verstrekken die niet kloppen. daarom vinden ouders het niet prettig dat hun kids met zomaar iemand praten.

dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit altijd het geval is, maar wil alleen zeggen dat je op het hoede moet zijn hiermee.

maareh....zou jij in real life ook met een vreemde willen daten? of alleen via en site?

zijn er geen andere manier om contact te zoeken met leeftijdgenoten? een site geeft namelijk geen garantie op een match, al doen de reclames graag anders geloven en trekken ze zo een blik passende partners voor je open :OP
hoop niet dat je al je hoop vestigt op deze manier van contact zoeken, dus andere opties zou je misschien ook kunnen proberen?