wat moet ik doen ?

ik ben 17 jaar en heb een relatie gehad van 9 maand
dit meisje is het meisje van mijn dromen.
maar ze beweerd dat ik haar van me heb weggeduwd door mijn jaloezie.
zij is degene die een andere jongen heeft gekust terwijl ik ziek was, op andere jongens hun schoot zat, en met nog een andere jongen heeft gekust omdat ze verliefd waren op elkaar.
nu is ze met die laatste jongen samen, maar die geeft haar geen respect en begrip want ze heeft het zeker nodig! ik heb daarom ook medelijden met haar gekregen.
we willen elkaar terug omdat we elkaar zo graag zien, nog altijd.
kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het meisje van je dromen is een meisje dat andere jongens kust en bij hen op schoot zit? Is dat echt waar je altijd van hebt gedroomd, een meisje dat zich zo gedraagt?

Antwoorden (10)

Medelijden is een slechte optie om weer met elkaar om te gaan.
Werk eerst aan uw geestelijk evenwicht en herzie uw standpunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze vreemd is gegaan zou ik niet bij haar blijven, hoe verliefd je ook ben. Het moet van 2 kanten komen, en als ze jou echt leuk vind komt ze terug naar jou. Zo niet, dan vind je vast nog wel een vriendin die niet vreemd gaat als je ziek bent. Als die andere jongen haar geen respect geeft ziet ze vroeg of laat in dat het veel leuker was bij jou, of dat ze in ieder geval meer respect kreeg.

Dit is slechts mijn mening
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"We willen elkaar terug"............Nou, wat let je?

Als zij ook voor jou kiest dan praat je met haar... en ga je er van uit dat zij ook werkelijk voor jou kiest.
Liefde is gebaseerd op vertrouwen.

Als zij andere jongens kust terwijl zij verkering met jou heeft, dan klopt er iets niet.
Maak dat HEEL duidelijk.
En als het HEEL duidelijk is dat zij voor jou kiest,
dan moet het voor jou HEEL duidelijk zijn dan
jaloezie een relatie kapot kan maken.

Niemand kan jou helpen minder jaloers te zijn.
Dat zul je zelf moeten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp wel dat je haar zo graag ziet, maar als zij zo'n dingen doet is het niet zo'n erg goed meisje voor je ;d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat haar gaan, ze heeft je al zo vaak bedrogen en nu dat ze zielig is komt ze wellicht weer bij je terugkrabbelen, maar wanneer staat de volgende man op de stoep?
Lijkt me logisch dat je jaloers wordt van de dingen die zij doet, op zulke moment is jaloezie juist goed, het geeft je een teken dat er iets niet in orde is. Als zij dan ook nog vind dat je niet jaloers mag zijn? tja, dan zou ik toch mooi weg gaan, hoe leuk ze ook is, ze is niet te vertrouwen.
als je haar echt super leuk vind, geef haar dan goed de ruimte voor lange tijd, zodat ze kan uit flierefluiten, mocht je na al die tijd haar nog leuk vinden, en mocht ze ooit wel weten wat ze wil, dan kan je er misschien over gaan denken. Maar persoonlijk zou ik dat niet doen.
Maar als je nu naar haar teruggaat, doe je jezelf tekort, dan zeg je eigenlijk, ok ook al bedrieg je mij, je mag toch weer terug. Dat schept geen goed mileu voor het vervolg van de relatie omdat je haar het min of meer toestaat. En elk moment dat ze weer aan iemand loopt te hangen of te zoenen kan ze de jaloezie kaart weer trekken. speel dat niet in de hand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze is niet het meisje van je dromen, dat was ze. Het meisje van je dromen zoent niet met andere jongens, het meisje van je dromen kruipt niet bij een andere jongen op schoot, het meisje van je dromen gaat geen relatie aan met een ander.
Misschien ziet ze eruit als het meisje van je dromen, maar haar gedrag is niet iets wat hoort bij het meisje van je dromen. Want het meisje van je dromen houdt van jou en zal dus niet opzettelijk iets doen om jou te kwetsen.
Je hebt haar geïdealiseerd maar in werkelijkheid voldoet ze niet aan dat beeld.
Ik moet daarbij wel zeggen dat 'meisjes uit dromen' wel vaker heel anders zijn dan meisjes van vlees en bloed.
Zoek als het even kan iemand die respect heeft voor jouw gevoelens, dat is wel het minste wat je kunt verwachten.
Probeer dit meisje te vergeten, ook al is dat moeilijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze is je niet waard. En je moet maar zo denken, voor haar 10 anderen;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben weggegaan bij een man die niet te vertrouwen is. maar er zijn er geen 10 voor in de plaats gekomen.:-( Ben al 8 jaar alleenstaand:-) Dofa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien had je toch een hele goede gevonden. Maar er volgens mij altijd een beetje het zelfde te vinden of misschien iets beter;)
misschien niet het antwoord dat je wilt horen, maar soms is de waarheid wat minder leuk. het meisjes van je dromen is niks anders dan een meisje zoals alle andere en zo te lezen heeft ze extreem veel last van hormonale activiteiten :). iets zegt me dus dat ze andere dingen wilt op dit moment, namelijk experimenteren en lol hebben, en geen serieuze relatie.

verliefd zijn is leuk, je moet het er ook iets mee doen, maar als het niet gaat, dan gaat het niet! genoeg andere meiden :)

verder heb ik echt geen goed gevoel bij een meisje dat net zoals een pingpong balletje van hier naar daar springt, dan weer terug etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind net de omgekeerde wereld. Wat zij zegt is ook een manipulatietechniek om haar gelijk te krijgen.

Ze zegt namelijk dat jij haar weggeduwd hebt door jaloezie.

Maar zo is t net niet en dat kun je haar ook zeggen.

Namelijk jij hebt haar niet weggeduwd door jouw jaloezie. Zij heeft jou jaloers gemaakt door haar onbetrouwbare houding.

En je jaloersheid was dus helemaal terecht.

Ik zelf zou haar niet meer willen als ik een jongen was. Als een man zoiets bij mij zou doen wil ik m niet meer.

En dan is er ook geen weg terug. Vertrouwen krijg je niet dat moet je verdienen. Zij verdient het dus duidelijk niet.

Dofa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze nog zo los is dat ze graag aandacht en contact heeft met andere jongens, zal ze niet de waarde bevatten wat jij voor haar doet en over hebt.
Ze moet zich zelf eerst realiseren over wat respect en een relatie inhoud denk ik.

Blijf vooral niet achter haar aan lopen, liefde kan erg zwaar zijn in sommige situaties, maar probeer het jezelf zo makkelijk mogelijk te maken anders kan je er echt aan onderdoor gaan... Ik kan t weten. ;)