Als het je vriendin al is kun je dat natuurlijk gewoon vragen! Als het gewoon een vriendin is misschien voorzichtig aanpakken, zoals: 'wat zou je ervan vinden om eens een keer wat leuks te gaan doen?' maar hangt erg van het meisje en jezelf af hoe je dit leuk aanpakt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Recht door zee , gewoon vragen aan dr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp uit je vraag dat het een "gewone" vriendin is, waar je nu meer in bent gaan zien en graag een relatie met haar wilt.
Je zou wat meer toespelingen kunnen maken op het samen zijn, samen dingen doen, eventueel samen op vakantie, misschien krijgt ze dan door dat jij meer wilt dan alleen vrienden zijn en zal ze hier ook op reageren. Pols haar hoe zij over een relatie denkt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien je leeftijd zal je vriendin ook niet meer piep zijn. Vraag gewoon eens of ze het leuk vindt om een dagje samen iets te gaan doen. Je hoeft het woord date helemaal niet te gebruiken. Dat maakt het misschien wat beladen. Ze is al een vriendin van je dus ik vermoed dat je wel weet wat ze leuk vindt en waar ze van houdt. Misschien samen naar de dierentuin? Dan kan je lekker rondwandelen, en toch praten als je wilt, en er is afleiding genoeg voor als je het nodig hebt. Maar goed, misschien houdt ze niet van dierentuinen, maar je begrijpt wat ik bedoel. Dus, gewoon zeggen dat je graag naar .... gaat en dat je graag met haar samen zou willen gaan. En dan neem je haar 's avonds lekker mee uit eten. Gewoon doen, ze vind je in ieder geval aardig anders waren jullie geen vrienden.
Kristal