Waarom voel ik me heel sterk aangetrokken door een jongere vrouw die ik maar pas ontmoet heb.

Sinds een paar weken ga ik om met een jongere vrouw. Ze weet dat ik een partner heb. Ik voel me zeer goed als ik bij haar ben en zij vindt het ook erg fijn. We zijn een paar keer uit eten geweest en hebben een nachtelijke wandeling gemaakt. Zeer romantisch. Ik hou heel veel van mijn vriendin, maar deze mogelijkheid om met deze geweldige vrouw een relatie te hebben kan een man niet laten gaan. WAT MOET IK DOEN. Een confused man

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk naar jezelf en overweeg je beslissing. Wie vind ik leuker? Praat erover met vrienden die jou (en een van de vrouwen) goed kent. Vraag hun mening. Maar kijk uit, misschien is je huidige relatie wel te goed om op te geven. De verleiding voor de jongere vrouw is groot, maar is de verleiding voor een groot deel het uiterlijk of vind je jezelf ook goed bij de jongere vrouw passen? Liefde maakt blind, is een goede uitspraak in deze situatie. Maar laat je niet blind maken! Overweeg je beslissing goed en maak uiteindelijk de juiste beslissing. suc6 Een inexperienced jongen.

Deze mogelijkheid kan een man niet laten gaan? Sorry hoor, maar je bent al voorzien. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar voor sommige mannen is het heel aantrekkelijk om leuk gevonden te worden door een jongere vrouw. Goed voor hun ego. Als je ego belangrijker is dan de relatie met je eigen vriendin dan moet je vooral doorgaan met dat jongere ding. Je vraagt echter om advies. Mijn advies is om dat jonge ding te vergeten en veel aandacht aan je vriendin te geven en haar te laten merken, dat je veel van haar houdt.

Idd. vlinders kan iedereen krijgen voor iemand, maar moet je dan ook gelijk nachterlijke wandelingen met haar doen en etentjes??? Ik vind het ook vreemdgaan... hoe zou jij het vinden als je vriendin het zou doen??? Je kan ook je verliefdheid meer aan je huidige partner kunnen laten zien, ipv je "romantisch vriendinnetje" Wees een kerel en wees eens eerlijk naar je partner. Anders mag ik hopen dat je partner er toch achter komt. Al is een leugen nog zo snel de waarheid achterhaald het wel.

nou als je zeker weet dat je met haar verder wilt dan zou ik eerst is eerlijk zijn naar je vriendin die thuis op de bank zit te wachten als jij een nachtelijke wandeling maakt met de ander, zorg is eerst is dat je dan netjes ervoor zorgt dat je vrijgezel bent , maar wil je bij je vriendin blijven , wees haar trouw , ik zou het namelijk niet prettig vinden als ik het zou weten dat mijn vent een romantische wandeling maakt met ander DAT KLOPT OOK NIET

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100