Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik vind brood en koffie erg stinken de laatste paar dagen. Ook begint mijn menstruatie(met pil)al 2 x te laat! (volgende strip al bezig)zwanger??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
880

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Ik zou ff een clearblue gaan halen, dan ben je van je onzekerheid af.

Toegevoegd na 25 seconden:
Nou ja, ik niet... jij dus...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moest erg lachen om je toevoeging.
+ voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, ik vond het zelf ook wel grappig, maar kan mijzelf niet minnen of plussen... is dat ff jammer! :-)
Of je zwanger bent kan niemand weten behalve jij. Even testen en je weet het.

Je kunt namelijk ook een griepje onder de leden hebben. In dat geval kun je een afkeer krijgen tegen sommige producten.

Niet verwonderlijk dat het koffie en brood is. Beide zijn een belasting voor je lichaam. Met name koffie is zwaar voor je lever en nieren en als er een virus in het lichaam is dan zijn de organen extra belast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even testen (geen clear blue, gewoon kruidvat of apotheek)! 2 dagen te laat? of 2 x te laat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% betrouwbaar, het zou dus kunnen. Zelfs bij perfect gebruik worden zo'n vijf van de duizend vrouwen die een jaar lang de pil gebruiken alsnog zwanger.

Als je al twee 'vreemde' menstruaties hebt gehad, zou een zwangerschapstest inmiddels zeer betrouwbaar zijn, ik zou er dus zeker één kopen. En uitvoeren natuurlijk.

Ook als je niet zwanger bent, zou ik even de dokter bellen over de late menstruaties. Misschien kun je beter een pil met iets andere samenstelling slikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring(heb ik ook van de dokter gehoord) is dat wanneer je veel stress hebt of je eetpatroon is veranderd, dat het dan niet vreemd is als je menstruatie opeens een halve week later is, ik weet echter niet hoeveel het te laat was bij jou en óf je al ongesteld bent geweest, maar als je onzeker bent zou ik gewoon even naar de dokter gaan of zelf een test halen.
En over de koffie: geen idee, misschien is je smaak gewoon veranderd?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad even een ClearBlue-tje halen, even testje doen en mocht je de test niet vertrouwen, ga dan naar je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik zwanger was, was koffie en benzine wat ik echt vond stinken! En normaal vond ik dat heeeeerlijk ruiken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding