Wat is het verschil tussen <3 en <'3 ?

Het ziet er niet uit als een typfout. Betekend het extra ofzo? Of gebroken?

Toegevoegd na 18 minuten:
nou, < zit paar toetsen van ’ af, en 3 al helemaal niet in de buurt, dus daarom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij <'3 huilt hij, en bij <3 niet. <3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huilend hartje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha nee volgens mij is het ook een typefout. :P
capthavoc
13 jaar geleden
een huilend hart is nog net geen gebroken hart dus ik vindt hem wel leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee of dit goed is maar het lijkt me goed mogelijk

Andere antwoorden (3)

Een heel hartje en een gebroken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Maar wie weet hebben mensen een nieuwe manier van gebroken hartjes tiepen gevonden? of is het een heel nieuw soort hartje! een... hartje met een neus?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een neus wahahaha ja denk ik ook :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, < zit paar toetsen van ' af, en 3 al helemaal niet in de buurt, dus daarom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wacht even: ' zit wél bij de / in de buurt. Dus als je
Op msn typen veel mensen :'D als ze het plaatje willen hebben zonder dat het een smiley wordt. Daarom plaatst men vaak een apostrof (') ertussen, zodat het geen smiley wordt. Waarschijnlijk doen ze dat overal omdat ze niet anders meer gewend zijn :')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O dat heb ik niet. Ik vind :') namelijk een hele andere 'boodschap' overbrengen dan :). :') is meer ik-huil-bijna-van-het-lachen of als iets heel flauw is. Maar dat is puur op gevoel bij mij, misschien doen andere mensen dat wel. Als ik dat niet wil, typ ik ze gewoon andersom, dus (; ipv ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen proberen zo erg emoties te verwerken in msn, geweldig ;D