Ik kan een vrouw die ik erg leuk vind van 4 meter afstand ruiken, en nee ze stinkt niet:) Kan dat uberhaupt, of verbeeld ik me dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Natuurlijk kan dat. Ik ruik geregeld vrouwen die mene naantrekkelijk te moeten zijn door als het ware flessen parfum over zich heen te werpen. Dat kan van 4 meter afstand! Waarom ze dit doen ontgaat mij, want zo kan ik zelf ook ruiken als ik dit zou doen.....dat is immers geen kunst en heeft niets eigens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets zegt me dat de vragensteller het niet over parfum heeft ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kan, maar dan is het verfijnde lichaamsgeur en zou ik misschien contact zoeken met die leukerik...
Dat kan heel erg goed. Vergis je niet 80% van onze communicatie gaat NIET door middel van wat we zeggen maar hoe we kijken, ruiken, bewegen. Geur speelt daarbij een heel belangrijke rol.
Het is niet voor niks dat bij dames een goed gekozen parfum heel belangrijk is voor hun uitstraling.
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen t shirts die een aantal dagen gedragen waren lekkerder vonden ruiken dan schone t shirts. (uiteraard was hen niet duidelijk welke schoon waren en welke gedragen.)
Wat je ruikt wordt door hormonen uitgescheiden en is een boodschap aan hun omgeving. Pubers kunnen nog veel heftiger ruiken.
Als mijn vrouw een nacht weg is vind ik het prettig aan haar kant te liggen want daar ruik is haar nog. Je eigen kinderen ruiken ook veel lekkerder (meestal) dan kinderen van een ander.
Zo zijn er talloze voorbeelden te geven hoe geur een belangrijke rol in ons leven speelt.
En als je een echt leuk compliment wilt geven dan kun je zeggen: wat ruik je lekker. Niet te klef er bij doen want dan werk het averechts.

Toegevoegd na 50 seconden:
Kijk ook eens op voor geur op http://www.femalefactor.nl/blogs/jouw-geur-aantrekkelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Als de wind jouw kant op waait, kan dan zeker!

Toegevoegd na 3 minuten:
dan=dat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een iets fijnzinniger antwoord wordt op prijs gesteld.
Het gaat hier om een geur. Dat is persoonlijk. Daar ga je kies mee om
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik bedoelde gewoon de waaiende wind! De atmosferische wind, dus. Als ik een sterk geurend luchtje op heb, Davidoff bijvoorbeeld en jij staat op 4 meter afstand en de wind waait in jouw richting, kun jij mij ruiken!
Grappig: Gisteren was er een vraag over welk zintuig de meeste emoties oproept.
Ik heb daarin geantwoord: Je reukorgaan!
Dit antwoord komt perfect overeen met jouw vraag:
Nou en of kunnen geuren sterke emoties oproepen!
Jouw vraag is daar wel het beste bewijs van:
Ik denk dat je verliefd bent! En je reukorgaan staat daardoor op scherp naar die persoon toe, dat blijkt wel.
Ik zou zeggen: Ga ervoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan, vergeet niet dat al je zintuigen op scherp staan als je verliefd bent! En ik krijg de indruk dat je verliefd bent, of aan het worden. Mensen hebben allemaal een eigen lichaamsgeur. Ik kan de geur van mijn vriend uit duizenden herkennen terwijl hij niet of nauwelijks parfum en aftershave gebruikt.

Als je inderdaad verliefd bent dan hoop ik voor je dat je snel nog een paar andere zintuigen op haar los mag laten, proeven en aanraken :)