Val jij op een man die een kantoorbaan heeft of op een man die zijn geld verdient door met zijn handen te werken?

Met andere woorden (kostuum en stropdas of spijkerbroek werkoverhemd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als hij de kost verdient en plezier heeft in zijn werk, zal het me worst wezen, als het verder maar een leuke, lieve, aantrekkelijke man is. Mijn man heeft zo'n jasje-dasje-kantoorbaan met uitsluitend pantalons en overhemden, maar in zijn vrije tijd zie ik hem vaker in zijn overal omdat-ie weer onder de auto ligt of motoren in elkaar aan het prutsen is. Witte boord, zwarte nagels ; ik vind het allebei heerlijk.

Allebei goed zolang hij maar goed voor mij zorgt!

Geef mij maar een man met schone handen en die keurig gekleed gaat binnenshuis (mag je ook kantoor noemen). Dat staat tenminste goed en aantrekkelijk. Een toonbeeld van beschaving.

Ik vind het geweldig als een man een echt vak heeft, met andere woorden, een schilder of een timmerman. Dat vind ik erg mannelijk. Mijn vriend is electricien!

Ik val op geen van beide. Geef mij maar een vrouw. Waar het dan om gaat, is dat die vrouw enig "niveau" heeft. Daarbij bedoel ik geen poespas - doe maar gewoon. Maar er mag wel iets meer inzitten dan alleen maar praten over GTST en de nieuwe schoenen van de buurvrouw. Mijn vriendin heeft een echte kantoorbaan, maar soms moet ze tweeduizend doosjes openmaken, de verkeerde gebruiksaanwijzing eruithalen (productiefoutje), de goede erindoen, en de doosjes weer dichtdoen. Zucht. Als ze zou zijn zoals een goede vriend, die meubelmaker is: ook prima. Die meubelmaker heeft namelijk heel wat meer interesses dan alleen houtsoorten en het nieuwste model zaagmachine. En dat maakt dat het interessant blijft.

Ik val op uitstraling, karakter, een eerlijke man met een interessante inhoud en gevoel voor humor. Hij mag voor mijn part putjesschepper zijn als dat is wat hij het liefst doet. Dit zal op geen enkele manier invloed hebben/meewegen of ik op iemand val of niet.

Tot 3x toe: Koksbuis....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100