Orgineel elkaar het ja-woord geven (trouwen) iemand ideen? Een lokatie dus

Ik ben wat aan het kijken (in de buurt van flevoland) om orgineel elkaar het ja woord te kunnen geven, een lokatie dus...maar vind weinig intressant of belachelijk duur.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij gaan over een paar weken in de gevangenis van lelystad trouwen. maar dat zal wel geen optie zijn he? ;)

Het beste antwoord

Ik heb een leuke site voor je gevonden kan je zoeken op locatie:
http://www.toptrouwlocaties.nl/zoeken.92.lynkx?PostedField%5Bplaats%5D=flevoland&straal=24

SUCCES!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op Schiermonnikoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In bed... Doe het in bed... Het grote voordeel is tweeledig, het is origineel en je kunt een record maken van kortste tijd getrouwd te zijn en te voldoen aan je huwelijkse verplichtingen...

Hoe origineel wil je het hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het trouwen op zich moet in een perceel plaats vinden ,dus op een bepaald adres. Onze zoon en zijn lief zijn in een restaurant getrouwd,waarna de rest van de ceremonie in zee plaats vond! Niet te ver,maar wel zo ver dat iedereen kousen en schoenen uit moest. Het is uiteraard niet aan te raden,dit bij hevige koude te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar eens op deze leuke site:

http://www.trouweninflevoland.nl/advertenties/advertenties.asp?categorie=trouwlocaties