er is een meisje dat ik leuk vind, alleen durf ik haar niet te vragen. wat nu?

Zij is 16, ik 14. Zij woont in Zwolle, ik in Almelo. We chatten heel vaak op MSN. Ik heb haar foto een keer laten zien aan vrienden op school, en zij vonden haar niet mooi. En ik weet hoe ze gaan doen als ze weten dat ik met een meisje heb die zij niet mooi vinden. Dat is echt vervelend. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet of je haar sirieus kent en of jullie elkaar vaak zien, maar meisjes zijn meestal niet echt bezig met jongere jongens. Als er echt een connectie is heb je wel kans en dan zou ik haar eerst wat beter leren kennen (wat ze leuk vind etc.) beetje uitdagen, misschien kan je ook beter agfspreken ipv. Alleen msnen, je ziet elkaar tenslotte niet en als je er een dagje van maakt met evt. Een groepje kan je ook kijken of jullie je tot elkaar aangetrokken voelen:)
Ik Hoop dat dit helpt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uhm volgens mij zou jij de relatie aangaan met haar of wil je al je vrienden ook in de relatie? Je hoeft niet alles te delen met je vrienden dus je hoeft het ze toch ook niet te vertellen?