Ik ben nog steeds verliefd op een jongen die mij eigenlijk onrespectvol heeft behandeld, maar ik ben wel degene die hem dus afgewezen heeft, wat nu?

Een tijd geleden heb ik een jongen leren kennen. Het klikte erg goed en we zijn gaan daten. Hij vond mij heel erg leuk en ik hem ook. We waren al echt bezig over wat we allemaal samen konden gaan doen later etcetera..

Na wat afspraken kreeg ik een smsje van hem dat hij me te jong vond(uit het niets). Toen een aantal dagen later stuurde hij een sms dat het stom van hem was dat hij dat had gezegd en dat hij heel graag mij weer wilde zien. Toen stuurde hij die dag erna een sms of ik met hem en zijn vrienden film kwam kijken en of ik na het stappen bij hem bleef slapen?!

Toen kwam hij me een paar dagen later tegen in de kroeg en hij kwam niet naar me toe. Daarna bood hij zijn excuses weer aan omdat hij niet naar me toe was gekomen.

We hadden afgesproken om die zondag uit eten te gaan. Ik zat 's avonds te wachten op hem. Ineens krijg ik een smsje dat hij moe is en of het een andere keer kan? Ik was zo boos dat ik hem 4 keer heb gebeld maar hij nam niet op.

Uiteindelijk heb ik gezegd dat het niet meer hoefde. Toen kreeg ik twee weken later een smsje van hem dat hij spijt had en of hij nog een kans kreeg. toen heb ik gezegd van niet.

Nu ben ik al 3 maanden verder en nog steeds hopeloos verliefd op hem. Als we elkaar zien glimlachen we alleen nog naar elkaar. Nu is mijn vraag wat zouden jullie doen? Ik vind hem onwijs leuk, maar ik weet niet of het nog slim is om weer contact te zoeken. Moet ik hem vergeten of kan ik hem weer eens aanspreken en hem op hyves toevoegen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Helaas vertel je er niet bij hoe oud jullie zijn. Dat maakt het wat moeilijk om een goede raad te geven.
Maar ik heb de indruk dat jullie beiden nog jong zijn. Jij 15/16? en hij 16/17??
Uit je verhaal krijg ik wel de indruk dat hij, hoe dan ook erg onvolwassen is en nog helemaal niet toe aan een relatie.
Het ligt ook zeker niet aan jou! Wees daar maar van overtuigd.
Hij vind jou waarschijnlijk een leuke, aardige meid, maar voor hem gaat dat (nu) nog niet verder.
Hij gaat (nog) veel liever met zijn vrienden stappen dan met een meisje uit.
ik heb ook ooit zo'n "vriendje" gehad. Daar heb ik destijds snel mee gekapt.
En dat moet jij ook doen. Doe zeker niets met hem op hyves! Laat hem links liggen en als je hem tegenkomt lach vriendelijk naar hem. Ga gezellig uit met je vriendinnen. Er komt heus ooit een andere leuke jongen op je pad. En tja, dieze knaap zal ooit zijn wilde haren wel kwijtraken en als hij je dan nog leuk vindt komt ie vanzelf wel. Maar ga er niet op zitten wachten.
Sterkte, maar ook veel plezier met uitgaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel voor het antwoord, hij is 21 en ik word dit jaar 18. Maar hij gedraagt zich zeker als een jongen van 17! :) Ik denk dat hij inderdaad helemaal geen relatie wil, maar gewoon wil lollen met een leuk meisje en daar heb ik geen zin in! Ik denk dat het nog wel even zal duren voordat ik volledig over hem heen ben, want ik kom hem namelijk vaak tegen tijdens het uitgaan en hij vond zo ongeveer 100 meter van mij vandaan. En inderdaad... ik ga er niet op zitten wachten dat vind ik zonde van de tijd! Ik ga het proberen! Ontzettend bedankt!

Andere antwoorden (12)

Drie maanden is wel lang om nog steeds verliefd te zijn. Dan zou ik toch eens proberen of hij nog contact met je wil.

Aan de hand van zijn reactie kan je dan later nog zien wat je doet.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik Zou zeggn laat het zitten! Hij doet geen moeite voor je, je verdient beter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk vinden jullie mij te jong om te oordelen, maar hij is wel erg naar geweest tegen over jou.

Ik ben niet van mening dat hij nog een kans verdient, maar als je zo veel van hem houd dan zou je hem misschien nog een kleine laatste kans kunnen geven.

Denk goed over je beslissing na, want hij kan jou als je hem vertelt dat hij nog een kans krijgt jou als een
stom meisje zien dat toch wel weer terug komt.

Veel succes!

Mvg,

Firesource :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iemand je zo vaak laat zitten en net doet of hij je niet ziet in een kroeg dan zou ik hem zeker ook laten zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij behandeld je slecht. maar dat zie je zelf al in. toch dat gevoel he? bah dat moet moeilijk voor je zijn. weet je, als hij je echt leuk vond. dan liet hij het er allemaal niet bij zitten. dan "vecht" hij wel voor je liefde. je verdient beter. als je nu naar hem toegaat denkt hij de volgende keer ook.:"Ach, ze komt wel weer bij me terug als ze me nodig heeft!"
jij bent geen voetveeg. en je hoeft je ook niet zo te laten behandelen. ik denk als je zou zien dat je vriendin zo behandeld werd dat je ook zei:"meid waar ben je mee bezig?!" maar goed. gevoel en verstand gaat niet altijd samen.
weet je, je komt hier echt wel door heen!.. hoe moeilijk het ook is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij lijkt me inderdaad onwijs, maar verre van leuk! Je komt vast en zeker over je verliefdheid heen als je geen sjoege meer geeft, dwz geen enkele actie ondernemen. Alle acties van jóu doen jóuw hoop weer opvlammen, dus: richt je aandacht op andere zaken en andere mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees geen puppet on a string....

Blijf vriendelijk lachen naar hem, maar meer ook niet. Wat een minkukel, dat joch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik je verhaal zo lees, lijkt het er op dat hij zich voor je schaamt in het openbaar. Hij vindt je waarschijnlijk wel leuk,maar is bang dat zijn vrienden er iets van zeggen of hem uitlachen/ belachelijk maken omdat je ( uit jouw verhaal op te maken) dus een stuk jonger bent. Misschien is hij zelf een beetje in gevecht met zijn gevoel en zijn ego. De andere kant is dat jij wel gewoon het respect verdient om gewaardeerd te worden en zeker ook in het bijzijn van anderen. Ik zou zeggen volg je hart,maar luister ook goed naar je verstand. Als die blijft zeggen dat het niet klopt, dan klopt het ook echt niet :-)
Ik wens je veel succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik zou doen? hem heel snel vergeten. iemand die zo met je speelt is jouw aandacht niet waard. hij voelt heel goed aan dat je helemaal verliefd op hem bent en dat hij kan doen en laten met je wat hij wil, je bent al in the pocket.

als je een beetje zelfrespect hebt, ben je heel snel weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij was voor hem maar een speeltje.

Hij is geestelijk labiel, en een vaste relatie zal hij nooit krijgen.
Maar op elk potje past een dekseltje, dat geldt ook voor losers.
Voor hem is het GAME OVER met jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou beslist niet opnieuw gaan proberen of het wat kan worden. Als hij je al verschillende keren heeft laten zitten, zal hij dat zeker weer gaan doen. Hij zag je niet als iemand waarmee hij echt een relatie wilde, anders had hij wel veel meer moeite voor je gedaan.
Ik weet dat verliefdheid moeilijk is om te overwinnen, maar je moet er toch overheen komen. Je moet niet toegeven aan je verliefdheid, want dan blijf je in hetzelfde cirkeltje rondgaan.
Als je nog wat vragen hebt, of wat kwijtwil erover kan je me altijd mailen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk zou ik gewoon naar een andere jongen opzoek gaan,
geen hand vol jongens maar een land vol jongens!
Dat zei mijn oma altijd haha!