Hoe maak je het uit met een jongen?

Ik heb een vriendje, maar hij wil andere dingen dan ik... Zoals sex terwijl we nog maar 17 zijn!! Hoe maak ik het uit?? Wie tips heeft, ik hoor ze graag!! Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

ga rustig met hem praten over de verschillen tussen jullie. dan heb je de meeste kans dat hij het ook begrijpt en niet boos word.

Toegevoegd na 46 seconden:
tenslotte zeg je dat het beter is dat je het uit maakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij seks wil en jij nog niet hoef je het nog niet meteen uit te maken, je kan zeggen dat jij nog niet wil en dat hij moet wachten en als hij dat niet wil kan je het altijd nog uitmaken. Gewoon zeggen dat je niet met hem verder wil zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan maar dat weten we niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk dat is anders, dat moet je serieus nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je hem sowieso dumpen!
Het is inderdaad lastig voor je, je kan het het beste zo snel mogelijk doen, niet uitstellen want dan wordt het alleen maar moeilijker! Probeer hem in je gesprek te overtuigen dat het zo beter is maar laat je zelf vooral niet ompraten, jij maakt de keuze en die heb je al lang gemaakt! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
praat er gewoon goed over met je vriend, en zeg dat je er nog niet klaar voor bent en liever nog even wilt wachten. als hij echt van je houdt zal die het accepteren en wachten tot dat JIJ er wel klaar voor bent, dan hoef je het ook niet meteen uit te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt op elk moment en op elke wijze uw partner te kennen geven dat zijn tempo mbt de relatie niet de uwe is, en u derhalve de relatie wil/zal verbreken.

Indien uw partner zich daar niet in kan verenigen of geen respect of geduld kan tentoonspreiden, dan is de relatie daadwerkelijk ten einde.

Voor zo,n persoon volstaat een sms.

Verlies niet uw eer en waardigheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij verlies je je eer en waardigheid als U met een sms Uw relatie beëindigt!
Hier zijn wel enkele tips..
ww.youtube.com/watch?v=QJEytZeyeR4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft het natuurlijk niet uit te maken, want je houd vast van hem.. Anders was het je vriendje ook niet. En als hij echt veel om je geeft kun je ht hem gewoon rustig vertellen. Jij bent er gewoon nog niet aan toe en dat kan en mag natuurlijk. Als hij het toch wilt o je gaat dwingen... Dan kun je het alsnog uit maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij vindt dat hij dingen van je vraagt die jij, wellicht nog niet wilt, behoort hij jouw wens/eis te respecteren.

Je hebt daarom besloten een eind aan jullie relatie te maken.

Als je je 'verhaal' niet wilt laten onderbreken door allerlei tegenargumenten, kun je alles wat je wilt zeggen op een brief schrijven en deze bij je steken als je met hem gaat praten.

Kom je niet daar waar jij het wenst, dan overhandig je hem die brief.

Hoe je het zou kunnen brengen: Je vraagt hem of hij van je houdt en of hij jou respecteert.

Als hij 'ja' zegt, kun jij hem vragen op welke wijze hij zijn respect ten opzichte van jou meent te tonen..omdat hij namelijk dingen van jou eist, waar jij nog niet aan toe bent..hetgeen op weinig respect duidt..

Antwoordt hij op beide punten met een 'nee'..dan is het hem ook wel duidelijk dat jij daarom de relatie wilt laten stoppen.

Seks gaat bij een jongen doorgaans om 'andere' dingen dan bij een meisje.

De jongen ervaart dat in het algemeen als iets zuiver lichamelijks terwijl het meisje zich feitelijk zowel lichamelijk als geestelijk geeft.

Als een meisje dus remmingen heeft op dat gebied, zou het kunnen dat ze zich niet kàn geven..wellicht omdat zij voelt dat hij de ware niet is..

Leg hem dit maar uit en eindig met: Als je echt van mij zou houden, zou je mijn wensen respecteren ten aanzien van seks en van mij geen dingen verlangen, die ik, misschien wel nooit, met jou wil doen..

Sterkte en veel succes,

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben een jongen, maar wat ik zou zeggen(als ik meisje was)
ik maak het uit{punt)

Toegevoegd na 20 uur:
zeg er ook er bij waarom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zeg je dat toch ook er bij warom