Hoe kan je iemand die je een half jaar kent van het net overtuigen dat je hem leuk vind?

Je camt msnt erg vaak maar een echte meeting is er nooit van gekomen....

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zeg gewoon eens op msn dat je hem/haar leuk vindt ("ik vind jou leuk"), 10 tegen 1 dat je de reactie krijgt (omdat jullie vaak cammen en msn-en) dat diegene jou ook leuk vindt ;-) Want: als je iemand niet leuk vindt, zou je er dan toch "erg vaak" mee cammen en msn-en??? Dat "erg vaak" lijkt mij al bewijs genoeg dat jullie mekaar wederzijds erg leuk vinden! PS: ik heb al 4 jaar lang een online vriendje. We zijn (voorlopig) helemaal niet van plan om elkaar in het "echt" te ontmoeten, hoewel we mekaar al ruim 4 jaar lang erg leuk vinden. Een online relatie kan ook erg leuk zijn, toch?

Probeer gwn eerlijk te zijn;)

Gewoon zeggen

je kunt vragen of de ander een date wilt of dat zie je gewoon als msn chat maatje wil houden gewoon vragen

overtuigen? zeg bv... ik vind je leuk, eventueel kan je ook nog vertellen waarom. de aanvulling op je vraag is waarschijnlijk ook een vraag.... als je hebt verteld zeg je... ik zou je best wel willen ontmoeten (ik hoop dat jij dat ook wil, zie je dat zitten, lijkt je dat wat, etc) best simpel toch :)

zeggen, maar als je die persoon in het echt hebt ontmoet vind je hem misschien minder leuk, ..

Het lijkt me zelf zo onlogisch om gelijk al te zeggen ' Ik vind je leuk ' terwijl het een half jaar duurde totdat je het uit je strot kreeg. Vraag hem waar die meestal uithangt en als die jou mee zou willen naar die plek. Of vraag wat die zou doen als je nu bij hem was, en misschien komt daar een leuk antwoord uit en dan geeft je een soort boost ( of hoe je dat schrijft ) :)

Zeg op msn dat je graag wat wilt afspreken. En zorg dan dat je lekker in je vel zit neem bloemen mee ofzo..,

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100