Wat betekenen schopjes die meiden 'perongeluk' geven tijdens een gesprek als ze tegenover je zitten of als ze dat onder de tafel door geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Kimath
13 jaar geleden
Dat je met je benen te ver aan haar kant zit.
Amadea
13 jaar geleden
Het heeft echt geen enkel nut om overal wat achter te zoeken. Een meisje friemelt nou eenmaal vaak aan haar haar, wrijft over haar lip, en wiebelt met haar benen. Dat zegt helemaal niets over hoe ze denkt over de jongen die ze tegenover zich heeft.....

Het beste antwoord

Niks per ongeluk schopjes gven.
Heel bewust en zogenaamd per ongeluk, zijn die schopjes.

Aandacht vragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat dacht ik ook!
niks per ongeluk!
God zo besteaver!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
god=goed :D

Andere antwoorden (10)

Ik krijg altijd een schopje als ik iets zeg wat ik niet hoor te zeggen ofso, maar weet niet of dat bij jou ook het geval is;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan vinden ze je natuurlijk leuk en willen ze aan je zitten maar doen ze het op een subtiele manier..........???

Ik zou niet overal wat achter zoeken waarschijnlijk heeft ze haar benen over elkaar en wisselt ze van been XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekend: dat je misschien je mond dicht moet houden als je iets verteld dat je "waarschijnlijk" niet hoor te vertellen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak ervan wat je wilt, alle meiden zijn anders, niemand zal daar hetzelfde mee bedoelen.
Dus start maar met raden.
Ik geef iemand vaak een schopje als ze wat lulligs of verkeerds zeggen.
Of als ik iemand wat duidelijk wil maken.
Maar of ze er echt hele zinnen mee willen vertellen kan ik me niet voorstellen ;)

Niet teveel achter zoeken, hou het liever reeël en face to face. Dat is gelijk ook een stuk duidelijker dan wat vaags achter een of ander schopje te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan een heleboel betekenen.
Als je iets verteld wat eigenlijk in vertrouwen verteld is, kun je een harde schop krijgen. Zo weet alleen jij dat je het niet mag vertellen.
Als je iets zegt wat voorschut zou kunnen zijn, kun je een schopje krijgen.
Soms zou het kunnen zijn dat iemand anders iets verteld wat erg/voorschut/of grappig zou kunnen zijn maar je dat niet kunt zeggen. Je geeft de ander dan een schopje.
Ook zou het kunnen dat de ander met je flirt en een plagend schopje geeft.
Probeer maar uit te vinden welke het zou kunnen zijn..
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je het beste negeren. Als ze dan doorgaat schop ik meestal 1 keer hard terug met mijn werkkisten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij gebeurt dat meestal als ik mn benen over elkaar heb en ze wil verwisselen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je te veel praat of je hebt wat verkeerds gezegt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie je zo'n schopje is het de kunst om te weten wat die meiden ervoor hebben gezegd, want daar gaat het over.
de persoon die schopt is niet zo blij, de persoon die de schop ontvangt..... daar gaat het om!!!!

het valt wat op om te zeggen dat de ander zijn mond moet houden, en al helemaal niet wil laten weten waarom. daarom zijn de schopjes uitgevonden.

leuk om een keer op in te halen als je weet wat er niet gezegd mag worden. vraag eens verder in dat geval!!! :maar wel doen of je het schopje niet ziet hoor, want dan loop je in je eigen wijk te klooien :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het per ongeluk is dan zeggen de meeste mensen toch iets van 'sorry'. Als ze het aan elkaar doorgeven dan is er waarschijnlijk een gelegenheid om te giechelen over iets stoms wat iemand anders doet/deed.