Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben gek op een vriend van mij, maar nu hij weet hoe oud ik ben zijn we wel vrienden maar hebben we die klik niet meer

Hij is een collega van mij. En toen we elkaar voor het eerst ontmoeten konden we het heel goed met elkaar vinden. Maar nu hij weet dat ik 16 ben en hij is 23 doet hij wel meer afstandelijk. Kan het zijn dat hij nog steeds gevoelens voor mij heeft ondanks ons leeftijdsverschil

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
723

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Over 2 jaar is hij stapelverliefd! Hij vindt je nog wat jong nu. Hou fijne vriendschap, dan ben je in elkaars buurt. Kan altijd uitgroeien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel verstandige 'vriend'. Sta ook open voor andere vriendschappen en focus niet te veel op 'prins op witte paard'. Relaties moeten ook een beetje groeien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei..dit klinkt als iets dat ik meemaakte toen ik een jaar of... 23 was.

De gevoelens kunnen er nog zijn, maar het leeftijdsverschil is groot op die leeftijd (even afgezien van het feit dat het wettelijk niet eens mag...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het gevoel ook!
Ik denk dat hij nog wel gevoelens voor je heeft maar
hij denkt dat het misschien beter is om nog een paar jaar te wachten...
Wat ik zou doen, gewoon vrienden blijven. Hij doet niet voor niets afstandelijk en dat heeft een rede. Ook Al is dat erg klote voor je.

Veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding