valt wel mee gewoon ja knikken, zeggen dat ze niet dik is en je bent binnen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat zij nu eemaal de geschikste partner dienen te kiezen om zich mee voort te planten maar daar zijn ze niet altijd even goed in HAAHa
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mannen niet slim genoeg zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mannen en vrouwen zijn nou eenmaal verschillend. Daarbij is iedereen anders, iedereen heeft zijn eigen gebruiksaanwijzing, ook een man!

En als het mannelijk geslacht beter zijn best zou doen, zou het wel goedkomen met het snappen ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouwen zijn in principe niet zo ingewikkeld te begrijpen. Ze willen net als mannen erg graag seks alleen verhullen ze dit gegeven graag door mannelijke lompheid te benadrukken. Alles wat vrouwen zeggen heeft meestal een subtiel ondertintje, als je deze moeilijk vindt te begrijpen dan zijn inderdaad ingewikkeld om te snappen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouwen zijn helemaal niet moeilijk te begrijpen alleen zijn veel mannen te dom om ons te snappen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is een kwestie van blijven oefenen. Hoe ouder je wordt, hoe beter je ons zult snappen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vrouwelijke logica ligt nou eenmaal anders als bij mannen. zo vertellen vrouwen eerst een heel verhaal voordat je daadwerkelijk de strekking van het verhaal te weten komt.

bijv. ze zijn bij de dokter geweest blablabla... 5min later mijn arm was gebroken.

mannen daarintegen vertellen eerst dat ze een arm gebroken hebben en dan dat ze bij de dokter zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat vrouwen het talent hebben twee dingen te gelijk te kunnen doen en wij beperkt zijn . Hierom alleen al is het zo evident. Plus hebben zij een grote voorsprong met hun intuitief feilloos gevoel voor wat mis gaat gaan. Je bent altijd de klus als je dat probeert te snappen. Aanvaard het en leef er mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn EQ is hoger dan dat van de gemiddelde vrouw en dat maakt ze altijd vrij hostile in zelfs normale zaken
generaliserend gesteld zijn mannen logische wezens en vrouwen gevoelswezens. dat wil elkaar nog al eens niet begrijpen :)
zodra je probeert in te leven in het gevoel van de ander zul je die ook beter snappen. probeer niet met logisch denken te verklaren hoe het zit, daarmee maak je de kloof alleen maar groter
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouwen zijn niet ingewikkeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat ze een complex en ingewikkeld innerlijk leven hebben ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mannen zijn net zo moeilijk te snappen, maar daar zijn vrouwen nog niet achter
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wie de vrouw begrijpt is de krankzinnigheid nabij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouwen zijn niet ingewikkeld, maar sommige mannen wel!