In de liefde is alles mogelijk. Ja dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker, als beide personen extra tijd en moeite in de relatie steken. Dan kom je er weer achter waarom je elkaar ook alweer zo leuk vond, herontdekken van de relatie.
Zo komt de vlam weer terug.
12 jaar geleden
Ja dat kan.
Als beiden mensen zichzelf te hervinden kunnen ze daarna elkaar weer optimaal liefhebben. In de liefde is alles projectie. Sleur in een relatie staat voor sleur met jezelf.
Dus hup, met een goede dosis eigenliefde (voor beiden!) kunnen de liefdesgevoelens weer terugkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja absoluut. En heftig ook! Maar dan moet je die gevoelens natuurlijk wel toe laten. Want wat de meeste mensen doen is hun gevoel blokkeren omdat ze stress hebben of ergenissen over en weer naar elkaar. De koppigheid naar elkaar toe word erger. En het woordje sorry is bijna verdwenen uit het woordenboek naar mate een relatie langer duurt.
Probeer eerst eens te beginnen bij jezelf: Als je partner klaagt of zeurt,toon dan (ondanks dat het je misschien wel geen moer kan schelen) toch interesse.
Kraak niet altijd het gene wat je partner doet af, maar complimenteer m juist. En ga niet fel tegen zijn of haar weerwoord in, maar blijf rustig geef hem of haar gewoon gelijk,of leg rustig uit waarom je t niet eens bent met wat hij of zij wil. En........... durf een fout toe te geven en zeg eens sorry! Dat woordje is magisch!!!!! EN als je partner dan eindelijk door heeft dat jij het kunt , dan duurt het niet lang of hij of zij zal het zelfde reageren en ook eens sorry zeggen en iets toe geven. Dat zorgt voor een warmere sfeer en als je dat hebt bereikt dan ben je al weer een heel eind op de goede weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je vraag over je eigen situatie gaat. Dit zul je dus ook zelf moeten onderzoeken. De vraag of dit 'doorgaans' zo gaat of niet zal ook weer door iedereen anders beantwoord worden.
Dus vraag je af of je dit zelf zou kunnen veranderen, zou je nog verliefd kunnen worden, en wat heb je hiervoor nodig, je eigen behoeftes bedoel ik.. misschien is dit juist (even) afstand. Opener zijn, durven vragen, durven (samen) grenzen op te zoeken.
En vooral, bij jezelf onderzoeken, wat jouw deel is in het veranderen (vervlakken) van gevoelens voor elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als je is dieper nadenkt vindt je hem meer een vriend omdat je niet meer instinctmatig tot hem aangetrokken bent hij is te lief en hij faalt in je instinctmatige testen....

Maar je kan nog altijd jezelf de vraag stellen hou ik van hem?

Ze zeggen altijd bij mannen denk niet met je ballen.... Maar kan evengoed tegen een vrouw zeggen je hoeft niet altijd op instinct af te gaan....

Toegevoegd na 57 seconden:
Zoals velen hier al zeiden je moet er beide tijd in stoppen in een relatie. Als jullie beiden er tijd in stoppen kan het wel goed komen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt mij wel! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
want?? ik herken het niet namelijk. als mijn gevoel eenmaal weg is kan ik vertellen waarom. het is dus niets voor niets weg en het blijft ook weg (heb voor die tijd dan alles geprobeerd weer op de rit te krijgen want maak het kenbaar en bespreekbaar) veranderd er niets of niet genoeg en kan ik mijn draai niet meer vinden in de relatie. (om welke reden dan ook) komt het bij mij niet meer terug en is het stationnetje 'opbloeien' dus al gepasseerd.