drinken alcoholisten ook wel eau de toillet

Ik heb het vermoeden dat mijn fleske CK one opgedronken is.......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga je daar niet ontzettend van uit je mond stinken?
Kimath
13 jaar geleden
Zou die dan niet naar bloemetjes ofzo ruiken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat de echt verslaafden zelfs spiritus drinken, maar eau de toilet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga na wie er naar CK ruikt uit zijn/haar mond, that person is the ONE :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het zo is dan heeft iemand in je directe omgeveing een groot probleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heeft iemand het per ongeluk omgegooid, want wat zijn verder de aanwijzingen dat er van gedronken zou zijn?? Zit er lippenstift rond de hals van het flesje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een verrukkelijke adem zal deze persoon hebben. En dat kun je goed ruiken want die persoon zal veel moeten zuchten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, ik moet even heel hard lachen, jouw vraag staat er zo grappig... Naar wat ik weet drinken alcoholisten geen eu de toilet, er zit welliswaar alcohol in maar de andere ingredienten maken het vreselijk vies en ongezond. Van spiritus drinken kun je trouwens blind worden, vroeger werd dit wel gedronken maar tegenwoordig hoor je het nauwelijks meer... Ik denk dus niet dat iemand jouw parfum heeft opgedronken.

Antwoorden (4)

Nee, tenzij ze ook dood willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit doen ze wel, en nee niet als ze dood willen, maar gewoon de drang hebben naar alcohol.
Het is bekend dat zware alcoholisten heel ver kunnen gaan bij gebrek aan alcohol.

Zo dronken arme Russische alcoholisten ook wel eens spiritus, met alle gevolgen van dien. Maar ook eau de cologne en ander parfum wordt uit wanhoop wel eens gedronken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een alcoholist met hoge nood zou dat inderdaad kunnen doen. Hij krijgt wel behoorlijke darmklachten! Sommige gedetineerde alcoholisten maken soms zelf alcohol met fruit, limonadesiroop en brood in een fles. Ook hier wordt je behoorlijk beroert van!! Mensen doen rare dingen als ze verslaafd zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, alcoholisten drinken wel eens eau de toilette of andere zaken met alcohol erin. Toch is de kans dat dat bij jouw eau de toilette gebeurt heel erg klein omdat alcohol in ons land erg goedkoop is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar wat als de winkels al dicht zijn, en de drankbezorgservice nog niet open?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alcohol is in NL niet 'erg goedkoop' (in vergelijking met bv Duitsland). Een fles CK one is zeker geen goedkoop alternatief voor een fles drank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, maar dat is het natuurlijk wel als het ándermans fles CK One is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@hannesSlooba.
Mondwater, deo, eau de toilette... alles gaat erin bij een alcoholist hoor, en dit gebeurt niet sporadisch. Het gaat hier om verslaving. Dat wil zeggen, dat wanneer een alcoholist in de Detox terecht komt, of helemaal zonder alcohol of geld zit, zonder behandeling for that matter, hij alle middelen zal zoeken, om aan alcohol te komen, zonder dat die persoon geld in zijn zak heeft. Net als de verslaafde roker, in de asbak naar peukies gaat lopen zoeken als hij geen sigaretten meer heeft. en SuzyQ zegt het, er zijn allerlei manieren om zonder kosten te maken aan alcohol te komen hoor...voor een verslaafde althans wel, mogelijkheden genoeg, en stelen als de raven is daar 1 van.