Mijn vriendin schrikt vaak wakker als we samen in een Hotel slapen? en we kunnen haast niet in slaap vallen.. waar kan dit aan liggen ?

we wone beide thuis, zijn 24 jaar en gaan bijna 1 jaar samen.
Elke keer als we in een hotel slapen, komen we niet aan ons slaap we worden telkens wakker, of zei schrikt wakker kruipt dichtbij mij aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Door dat ze veel prikkels krijgt blijft ze alert, en dat is niet zo gek; je slaapt in een andere ruimte, dicht bij je partner en beperkt in de bewegingsvrijheid, je krijgt eigenlijk zoveel prikkels dat je hersenen niet in een "slaapstand" kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je in een hotel een hoop rumoer, geluiden op de gang van het openen en dichtslaan van deuren, gepraat van andere gasten. Verder lig je in een ander bed en duurt het vaak langer voor je je draai vind. Verder zijn er nogal wat hotels die daarbij ook nog eens gehorig zijn, vanwegen de semi-kartonnen muurtjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht positieve ( 'seksuele' ) spanning, waardoor je niet kan slapen. Of je bent het niet gewend om ergens anders te slapen. Kan ook zijn dat het bed niet lekker ligt.
Probeer veel activiteiten te plannen zodat je moe bent. Flinke wandeling oid. Wellicht kan je dan wel slapen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flesje wijn voor het slapen. Duurder hotel met kingsize bed. Stoppen met snurken. Mocht dat allemaal niet helpen. Dan rest een kamer met twee 1 persoonsbedden met nachtkastje ertussen.

En tegen je aankruipen? Niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet zo vreemd.Het is immers een andere omgeving andere geluiden etc.Het kan ook zijn dat ze aan het dromen is en wakker schikt.Ik weet wel dat heel veel mensen opschikken in hun slaap.En dat ze dicht tegen je aan kruipt is iets positiefs.!