Kunnen een man en een vrouw gewoon een vriendschappelijke relatie hebben ,terwijl ze elkaar dagelijks vele malen sms en?

Weet jij het antwoord?

/2500

jah dat kan, zoalng allebij weten waar ze aan toe zijn.

Natuurlijk. Vriendschap beleeft iedereen op een andere manier. Als iemand dit beleeft door dagelijks vele malen te smssen met iemand van het andere geslacht betekent dit nog niet meteen dat er liefde in het spel is. Dit kan natuurlijk wel, maar het 'hoeft' niet. Alleen de man en de vrouw zelf kunnen deze vraag beantwoorden, zij weten wat zij voor elkaar voelen.

ja absoluut! Uit ervaring weet ik dat mijn beste vriend een vrouw is. Wij zijn stapel op elkaar zonder dat we ook maar enige seksuele aantrekkingskracht bij elkaar hebben. Wat niet wegneemt dat het in een aantal gevallen wel signalen zijn dat de man en de vrouw in kwestie wel meer voor elkaar voelen dan vriendschap. Maar als antwoord op je vraag dus: Ja, het kan!

Jazeker kan dit , gewoon goede maatjes van elkaar zonder bijbedoelingen . Dit is prachtig , maar wordt door anderen vaak anders gezien helaas . Laat de mensen maar kletsen doen ze toch .

sluit me aan bij de rest.... natuurlijk is dit mogelijk,maar het is de omgeving die dit vaak niet snapt of wil accepteren... "in deze wereld is vertrouwen meer waard dan goud"!!

Tuurlijk! Je kan gewoon bevriend zijn, goed bevriend zijn en dus lekker als vrienden smsen!

Natuurlijk kan dat, zoals dat ook kan tussen man en man en tussen vrouw en vrouw.

Het zou kunnen, maar het lijkt mij, gezien het grote aantal SMSjes, een beetje ongeloofwaardig. Ik heb mijn twijfels, de menselijke aard enigzins kennende.

ja dat kan, als je dit met alle gewone vriendschappen ook doet. is dit niet het geval zal er waarschijnlijk net iets meer interesse zijn dan bij een andere gewone vriendschappelijke relatie.

Samengevat: zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100