Kunnen een man en een vrouw gewoon een vriendschappelijke relatie hebben ,terwijl ze elkaar dagelijks vele malen sms en?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (11)

jah dat kan, zoalng allebij weten waar ze aan toe zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk. Vriendschap beleeft iedereen op een andere manier. Als iemand dit beleeft door dagelijks vele malen te smssen met iemand van het andere geslacht betekent dit nog niet meteen dat er liefde in het spel is. Dit kan natuurlijk wel, maar het 'hoeft' niet. Alleen de man en de vrouw zelf kunnen deze vraag beantwoorden, zij weten wat zij voor elkaar voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja absoluut! Uit ervaring weet ik dat mijn beste vriend een vrouw is. Wij zijn stapel op elkaar zonder dat we ook maar enige seksuele aantrekkingskracht bij elkaar hebben.
Wat niet wegneemt dat het in een aantal gevallen wel signalen zijn dat de man en de vrouw in kwestie wel meer voor elkaar voelen dan vriendschap.
Maar als antwoord op je vraag dus: Ja, het kan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker kan dit , gewoon goede maatjes van elkaar zonder bijbedoelingen . Dit is prachtig , maar wordt door anderen vaak anders gezien helaas . Laat de mensen maar kletsen doen ze toch .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sluit me aan bij de rest....
natuurlijk is dit mogelijk,maar het is de omgeving die dit vaak niet snapt of wil accepteren...

"in deze wereld is vertrouwen meer waard dan goud"!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk! Je kan gewoon bevriend zijn, goed bevriend zijn en dus lekker als vrienden smsen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan dat, zoals dat ook kan tussen man en man en tussen vrouw en vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou kunnen, maar het lijkt mij, gezien het grote aantal SMSjes, een beetje ongeloofwaardig. Ik heb mijn twijfels, de menselijke aard enigzins kennende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
helemaal mee eens :)
ja dat kan, als je dit met alle gewone vriendschappen ook doet.
is dit niet het geval zal er waarschijnlijk net iets meer interesse zijn dan bij een andere gewone vriendschappelijke relatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vriendschapsbanden die bestand zijn tegen een aantal factoren die voornamelijk in jaloezie wortelen, bestaan inderdaad, maar zijn zeldzamer dan goud.
Vriendschap die uit een zuiver hart komt zou hiertegen bestand moeten zijn.
Maar zelfs dan moet men de volgende 'wet' nooit uit het oog verliezen:
De menselijke aard is vaak/meestal geneigd alle zuiverheid van beweegreden in twijfel te trekken, en dus zelfs heel goed gemotiveerde daden en blijken van genegenheid en vriendschap te toetsen/op te offeren in een poging zich zelf hiervan, van die genegenheid, het voorwerp te maken.
Normaal gezien treedt dit soort gedrag voornamelijk op bij kinderen en pubers, maar de meeste mensen geraken nooit tot 'geestelijke volwassenheid, en kunnen de drang anderen te verlagen tot hun eigen niveau moeilijk weerstaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samengevat: zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten..