me vriendin is vroeger mederen keer verkracht en ik wil een relatie met haar. hoe moet ik er mee om gaan en handelen?

ze heb bij de ex vriend een verplichte neuk avond gehad en ze word begeleid om dat ze moelijk kon leren en de ouders haar niet kon of wilden opvoeden dat weet ik niet en die had het in gesteld in de hoop det het hun relatie goed en beter zou worden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Toon geduld, respect en niet zulke grofheid als hier. Verplichte neukavonden klinkt heel crue en vrouwonvriendelijk. Haar verleden prijs geven op internet is ook een niet echt sociale stap. Ga goed met dit meisje om! Wees niet de zoveelste die sporen op haar ziel maakt

Eerst heb je voedsel nodig, dan veiligheid,een leven met betrekkingen tot anderen meerdere mensen als alleen je partner, dan de houvast aan bestendig werk , het omgaan met anderen, dan komt zelfontplooiing, je ontwikkelen in dingen die je leuk vind. Ik kan me voorstellen dat een vrouw zich niet kan geven door eerdere nare ervaringen, een vrouw die zich niet veilig voelt kan zich niet geven en voor een man zou weleens hetzelfde kunnen gelden. Je houdt van je vriendin, help haar ondanks de slechte start een leven te leven vanuit haar eigenwaarde en haar vrije wil m.b.t. seksualiteit. Zou je kunnen proberen wat langer de tijd te nemen voor elkaar om de waarde van je partner te zien en te kennen.

Je zou je bijvoorbeeld zelf eens kunnen afvragen vanaf wanneer jij in de relatie met haar seks 'verwacht'. Hoort dat er voor jou direct bij, of is dat een bijzaak. Stél je voor dat zij nooit meer in staat is om zich veilig te voelen bij seksuele handelingen, zou je dan je relatie nu verbreken? Tijd, tijd, tijd, liefde, warmte, zorg, vertrouwen, tijd, tijd en tijd, dat is waarschijnlijk vooral nodig. (en noem seks niet meer neuken. M.i. neuk je in een relatie nooit met elkaar...)

Als eerste zal jouw vriendin (hoogstwaarschijnlijk) dit hoofdstuk voor zichzelf moeten kunnen afsluiten alvorens zij aan intimiteit zal durven beginnen. Daarnaast is het van belang voor jou wat jouw definitie van een relatie is. Wil je vooral op mentaal gebied met haar klikken of wil je ook lichamelijk met haar klikken? Het klinkt egoïstisch, maar kijk of wat zij jou kan bieden klikt met jouw behoeften. Dat scheelt in een later stadium een boel frustraties. Als jij behoefte hebt aan fysiek contact en zij kan jou dat nu nog niet bieden dan weten jullie beiden waar jullie aan toe zijn. Liever een goede vriendschap dan een beroerde relatie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100