1. Wie kan me inzicht geven in zijn manier van denken en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen? 2. Is het mogelijk dat we een tweelingsziel zijn?

Hallo 2 jaar geleden was ik aan het surfen op het internet op 1 van die netwerksites kijken of er leuke mannen in de buurt zijn. Daar kwam ik een foto tegen van een jongen, waarvan die blik me meteen vast had dat ik eerst een maand getwijfeld heb om erop te reageren. We ontmoeten elkaar .. ik zag hem vaker en kreeg steeds meer het gevoel dat ik hem langer kende. 4 dagen voelden gelijk aan een jaar terwijl ik niets van hem wist ..
Na 2 maand was het al uit. De antwoord die ik kreeg was dat geld en plezier het belangrijkste waren, alle vrouwen hetzelfde waren. Ik kon het begrijpen want zijn levensstijl is ingewikkeld .. en hij had slechte ervaringen en bang dat weer hetzelfde zou gebeuren .. antwoorden van ja benzine is te duur terwijl ik vaak genoeg zei ik wil ook wel de helft betalen .. maar dat wou hij weer niet .. ik ben een spontaan mens .. als ik dan bel dan voelt hij dat als lastig vallen.

Goed het was uit. Maar het liet me niet los .. bleef aan hem denken en wie het ook probeerde bij mij het was nooit goed genoeg.. Al die tijd liet het mij niet los .. de gedachten dat hij weer contact met me op zou nemen en ja 1 jaar later..

Ik heb hem een brief geschreven .. dat ik echt van hem ben gaan houden. ik kreeg een lieve brief terug .. maar wel met enige afstand van ja .. alle vrouwen zijn het zelfde .. met andere woorden hij was nog steeds bang en merkte al snel .. banger als eerst

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

een tweelingziel dus niet lijkt me .....

waarschijnlijk ben je helemaal hoteldebotel lekker spontaan en voor die jongen te direct.
dat vind ie waarschijnlijk eng (zijn ervaringen en wantrouwen) dus schept hij afstand.
elke poging die je doet zal hij zo opvatten als ie het hoofdstuk voor jou nog niet heeft afgesloten.

best jammer, want door deze denkwijze staat hij zichzelf in de weg en geeft hij jou en zichzelf de kans niet om in te zien dat er wel degelijk andere vrouwen bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie op mijn vraag. Het is idd jammer en hoop dat ik een keer het tegendeel kan bewijzen.Wie weet hij nam ook zelf weer contact op na een jaar .. misschien gebeurt er weer hetzelfde en krijg ik er wel een keer de kans voor. Heb alle geduld ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen dank hoor :)
waarschijnlijk is afwachten idd het beste want het moet van 2 kanten komen. hopelijk kan je ex het gekwetste gevoel en zijn angst achter zich laten en open staan voor andere dingen zodat het heel anders zal verlopen.
Je vraagt of jullie tweelingzielen zijn. Misschien ervaar jij dat zo maar hij helemaal niet. Hij zegt dat hij voor geld en plezier gaat. Deze man is er dus nog lang niet aan toe zich te binden. Als je contakt wilt houden zet hem dan vooral niet onder druk. Houd het luchtig als je hem schrijft of ziet want zoals je zelf zegt beschouwt hij het al gauw als lastig vallen. Om eerlijk te zijn geef ik je vrij weinig kans maar dat zal je wel niet willen horen en per slot van rekening weet je nooit hoe een koe een haas vangt. Dus wie weet, maar blijf met beide benen op de grond en sluit je ogen ook niet voor eventuele andere vriendschappen. Want als je op het verkeerde paard wedt gaat wel mooi je tijd ondertussen voorbij.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie op mijn vraag. Ja ik vroeg het me idd af, door verschillende redenen wat ik niet in de tekst kon zetten omdat ik die moest inkorten. Voor hem is dat totaal niet zo, dat wist ik .. wat ik me hierin eigenlijk meer afvroeg, is of zoiets niet komt door zijn naiefiteit dat voor hem dat gevoel niet zo is. Omdat we eigenlijk zoveel op elkaar lijken kwa karaktereigenschappen, de dingen die we leuk vinden, de dingen die we doen en hoe we onze leven verder in willen vullen .. daarnaast kan ik hem aansluiten op zijn gebreken en anders om .. Ik persoonlijk acht het ook weinig kans want inmiddels is dit gedoe al 2 jaar aan de gang. Ergens blijft die geduld voor hem hangen. Daarom zoals je zegt is het idd belangrijk mijn ogen open te houden, want soms wil ik mezelf nog wel eens verliezen in deze dingen. Moet ook bekennen dat ik zo nu en dan de druk wel verhoogd heb, dom achteraf .. maar je doet weleens wat als je overal een rare reactie op krijgt. Nogmaals bedankt en ja blijf met beide voetjes op de vloer :d
zondag
13 jaar geleden
Ik sprak uit ervaring :-( Als je er nog wat over kwijt wilt mag je me gerust een PB sturen.