Wanneer je een relatie krijgt op je 15e en dat op je bijna 18e uit gaat wegens het willen rondfladderen, maakt de relatie alsnog kans?

Stel, je hebt een relatie. Je bent al een hele poos bij elkaar en alles is goed en je vindt hem nog steeds superleuk, alleen voel je je nu beter dat je als vrienden met elkaar doorgaat (omdat je een beklemd gevoel bij de woordjes: relatie, de ware, voor altijd etc. etc.). Het is dus gewoon niet wat je nu al voor altijd zou willen.

Maakt zo'n relatie dan nog kans over een aantal jaar? Of is het als je diegene als EEN vriend ziet, dat de gevoelens nooit meer terug kunnen komen. En ja, ik weet. Ieder geval is anders, maar ik vroeg me gewoon af of jullie misschien een gelijksoorte ervaring hebben mee gemaakt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Na een paar jaar te hebben 'gefladderd' kun je je zo weer aangetrokken voelen tot je eerste liefde. De kans dat het gebeurt is net zo groot als de kans dat het niet gebeurt. Belangrijkste is dat je elkaar vrij laat en zelf je leven leidt. Dat je als vrienden doorgaat is alleen maar gunstig.

probeer het uit, je klimt in een boom, neemt een aanloop, begint te fladderen...............bevalt dit, vooral doorgaan!. lukt het niet dan zou ik maar zuinig zijn op misschien wel de liefde van je leven die er straks misschien met jouw beste vriend of vriendin vandoor gaat omdat jij zo nodig moest gaan "fladderen". wat is het volgende vraag ik me af, straks krijg je nog de drang om een ei te gaan leggen of wormpjes uit de aarde te gaan pikken met je snavel. wees zuinig op wat je hebt zou ik zeggen en besef wel dat je pas weet wat je niet meer hebt als het er niet meer is!.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100