Kost het zoveel energie als je neukt? xD

Niet echt een geschikte vraag voor deze leeftijd maar ik ben gewoon nieuwsgierig. :)

Toegevoegd na 1 minuut:
En ik ben ook niet van plan om het te doen... als jullie dat denken..

Weet jij het antwoord?

/2500

je schijnt er zelfs van af te vallen! dus ik principe kost het energie, want je valt niet zomaar af

Jazeker, als je er een heel feest van maakt is het beter voor je lijn dan de sportschool. Tenzij je niet aan voorbehoedsmiddelen doet, dan heb je kans dat je dikker wordt...

Yep, kost zeker veel energie! Ik heb wel eens ergens gelezen dat een stevige vrijpartij net zoveel energie kost als 10 x de trap op en af rennen.

Jazeker, want 't is behoorlijk afmattend.......... (lees: kost behoorlijk wat energie)

Neuken doe je vooral met je buikspieren. Als je die flink traint, gaat het gemakkelijker. Een training waarbij je benen op de grond liggen en je mbv je buikspieren steeds overeind komt, is goed vergelijkbaar in krachtsinspanning.

Ja, kijk maar bij de bron... Luie sex is 15 min joggen, creatieve sex 30 min.

Bronnen:
http://www.violaine.eu/?p=41

Het kost energie, maar het kan ook heel veel energie opleveren :-)

Ook seks. Met vrijen verbruik je volgens die lijst verrassend weinig calorieën, nog minder dan met computeren of met tanden poetsen.[2] Ik heb gecheckt of die cijfers wel klopten, maar ze kloppen inderdaad. Het is gemeten bij mannelijke vrijwilligers en hun vrouwen. Die mannen kregen in het laboratorium een kapje over hun mond met een slang eraan om hun zuurstofverbruik te meten, ze kregen een band om hun arm voor de bloeddruk en plakkers op de borst voor de hartslag. Vervolgens vreeën ze met hun vrouw tot ze klaar kwamen.[3] Het klinkt raar, maar het was heel nuttig onderzoek. Er is namelijk heel lang gedacht dat seks heel inspannend is en dat vrijen daarom gevaarlijk is voor hartpatiënten. Dat bleek reuze mee te vallen. Het hele gebeuren van voorspel tot en met orgasme duurde gemiddeld 11 minuten en zelfs op het hoogtepunt werd de hartslag van de man nooit echt hoog. De mannen verbruikten met een vrijpartij gemiddeld 21 calorieën als ze boven lagen en 15 als ze onder lagen.[4] Dat is heel weinig. Hartpatienten kunnen dus vrijen zonder risico want van zo’n inspanning zullen ze geen hartaanval krijgen. Maar afvallen doe je er ook niet van, want 21 calorieën is net een half blokje kaas.[5]w

Bronnen:
http://www.mkatan.nl/radio-en-tv/345-2-aug...

Dat ligt er helemaal aan hoe je neukt. Het maakt nogal uit of je alleen maar ligt terwijl de ander zijn/haar gang gaat, of dat je alle standjes van de Kamasutra in één urenlange neukpartij uitprobeert!

Meer dan het huishouden en daarom is het ook veel leuker haha

Na een goed partijtje ben ik uitgeput en bezweet en even later krijg ik behoorlijk trek. Dus ja, dat zal wel behoorlijk energie gekost hebben dan.

Ha, die AppleStar; Het is misschien wel de mooiste paradox in het menselijk bestaan: seks kost fysiek veel energie maar die krijg je in psychische energie weer dubbel terug.

Echt een broodje aap verhaal. Sex staat gewoon in de inspanningstabellen en is niet anders dan een wandeling maken. Maar het kan wel leuker zijn. En wanneer heb je voor het laatst een wandelingetje gemaakt...?!

Ja, een orgasme kost aardig wat calorieën, heb ik wel eens gehoord.

Het ligt eraan wat je doet tijdens de seks. Als je beide actief bent, kost het veel energie. ( is wel zo leuk). Als je alleen maar ligt, dan veel minder he. Seks is leuk en moet je spelender wijs leren. Maar pas als je ouder bent.... Ik las dat je 13 bent en dat lijkt me te jong.

dat ligt eraan de 1 heeft meer energie dan de andere. maar het is een goeie sport want en je valt af en je traint al je spieren dus.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100