Hoe kan ik iemand zich mooi en speciaal laten voelen?

ik heb het in dit geval over mijn vriendin, ik hoef geen antwoorden, zoals "het gewoon zeggen" dat had ik zelf al bedacht

Toegevoegd na 18 minuten:
ik geef haar altijd kusjes en knuffels en een kettinkje heb ik haar gegeven op valentijnsdag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Om iemand het gevoel te geven dat ze speciaal is, moet je ook iets speciaal voor haar doen. Dat betekend dingen doen voor haar, die je niet voor andere doet.....dus iets voor haar maken, iets voor haar kopen etc. Je kunt het ook naar haar benoemen; dit heb ik speciaal voor je gemaakt of voor je uitgekozen!! Daarmee bevestig je het gevoel dat ze speciaal is!!
Iemand zich mooi laten voelen is een ander verhaal; je bent volgens mij al heel lief voor haar, hoe langer de relatie voortduurt hoe meer ze in jou en in zichzelf zal geloven!

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

we waren met school in berlijn en mijn vriendinnetje was heel onzeker samen met een andere vriendin gingen we kleren uitzoeken die heel tof waren maar waar ze zichzelf wel fijn in voelde! Voordat we savonds uitgingen hebben we haar haren en make-up gedaan. Ze was helemaal in de wolken van al die aandacht. Toen we savonds uit gingen kreeg ze van iedereen complimentjes dat ze er goed uit zag, Je zag haar stralen en dat was leuk om te zien! Mischien kun je ook zoiets doen alleen dan op jou manier?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bak een taart en schijf er met glazuur een lieve tekst op, of stuur haar elke dag een roos, of zing een serenade voor haar, ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een kettinkje met daaraan jullie naam, ongeveer zoals het voorbeeld. Elke keer als ze dat draagt zou ze je nabijheid (moeten) voelen en als het goed is, wordt ze daar blij van en van blijheid krijg je positieve gedachten - dus straal je en ben je mooi :-)

Toegevoegd na 18 uur:
Ik hoorde vanmiddag dit bekende liedje: Just the way you are van Bruno Mars, heel toepasselijk vond ik - je zou de CD voor haar kunnen kopen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
n.a.v. je aanvulling:
tja, dat kon ik niet weten toen ik dit schreef :-)
maar als je haar kusjes en knuffels geeft, dan groeit haar zelfvertrouwen ook en zal ze beseffen dat jij haar mooi en speciaal vindt! Gewoon doorgaan dus zoals je doet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat raar die min, ik had mijn antwoord al geschreven vóór de toevoeging kwam!
Vooral doorgaan zoals je nu doet. En bedenk dat je soms niets speciaals hoeft te doen om iemand zich bijzonder te laten voelen. Een warme blik waaruit blijkt dat je haar lief vindt doet al een hele hoop, haar tassen dragen als jullie aan het winkelen zijn, de deur voor haar open houden, dat soort dingen... kost niets en is voor haar geweldig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verras haar met kleine, maar spontane acties! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ze het wel prettig als ze complimenten krijgt? Sommige mensen hebben nooit geleerd hier mee om te gaan. Dan zit het soms heel diep.

Gooi het eens over een andere boeg:
- wees geinteresseerd in haar mening, vraag door naar wat ze er echt van vindt
- wees het met haar eens als ze iets uitlegt, bevestig haar in haar ideeën
- waardeer haar plannen
- speel de x-factor en geef elkaar complimenten en kritiek en dan mag je alleen maar 'dankjewel' zeggen

Zoiets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt alsof je het al hartstikke goed doet :)
Uiteindelijk moet iemand ZICHZELF mooi en speciaal voelen, daar kan een ander bij helpen, maar het meeste moet je zelf doen. Jij bent daar dus niet verantwoordelijk voor hè!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ik zelf dichter ben is het voor mij geen probleem mijn lief..waar ik al ruim vierenveertig jaar mee getrouwd ben..middels een gedicht dat speciale gevoel te geven.

Ik denk dat je je gevoelens eens moet blootleggen in een gedicht dat je speciaal voor haar schrijft.

Probeer je woorden zo te kiezen dat je gevoelens van tederheid en liefde voor haar..er duidelijk in uitkomen.

Ik geef je even een voorbeeldje van hoe je zou kunnen schrijven.

MIJN LIEFDE VOOR JOU

Oh lief, ik voel mijn liefde branden
ik ga je dus niet uit 't oog verliezen
Aan jou heb 't hele hart verpand en
ik zal altijd..alleen voor jou kiezen

Wedden dat je vriendin gaat glunderen..en zich heel speciaal zal voelen..

Succes in elk geval.

Groet,

Ton