Ik ben geadopteerd maar ik zou graag weer bij mijn ljfelijke vader wonen, is dit mogelijk?

Hallo allemaal,
Ik ben geadopteerd toen ik 2 jaar oud was omdat mijn moeder mijn broer en zus mishandelde. Mijn vader is een zakenman en was op reis op het moment dat dit gebeurde. Wij zijn toen ik pleegzorg geplaatst en mijn vader heeft op dat moment nog gevraagd of hij mij mocht opvangen. Dit mocht echter niet. Hij woont op dit moment in Senegal met zijn 6 jaar oude zoon en nieuwe vrouw. Ik wil graag bij hem komen wonen en heb er ook contact met hem over gehad. Ik ben nu 15 jaar oud en wil niks liever dan bij mijn familie in Senegal wonen. Weet iemand of dit mogelijk is of met wie ik dan moet gaan praten? Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je bent minderjarig. Dat houdt in dat de mensen die de ouderlijke macht over je bezitten daar over gaan. Dat zullen in dit geval je adoptie-ouders zijn. Wanneer je wil verhuizen zul je dus van hen toestemming moeten hebben. Heb je die eenmaal dan is er in principe geen probleem.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100