hoe kan ik door om het even welk middel de tijd sneller laten gaan?

mijn vriendin is op buitenlandse stage en ik mis haar egt ondraaglijk hard is er een manier waardoor ik de tijd veel sneller voorbij kan laten gaan? Het maakt niet uit hoe als het maar veel sneller gaat. Zelf hypnose of om het even wat is welkom, het gemis is gewoon ondraaglijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.4K

Antwoorden (7)

Zorgen dat je bezig blijft, werken of naar school, film kijken, opruimen, schoonmaken, computeren, boodschappen doen en slapen. Dat zijn de dingen waar je je dagen mee kunt vullen, zolang je bezig blijft lijkt de tijd sneller te gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knoerhard werken helpt heel goed om de tijd sneller te laten gaan. Na je werkdag / schooldag nog flink sporten om te zorgen dat je 's nachts slaapt als een roosje. Neem er desnoods een studie, sport of hobby bij of lees eindelijk die stapel boeken die je altijd al wilde lezen. En als ze dan terug is, kun je mooi laten zien hoe nuttig jij bezig bent geweest terwijl zij in het buitenland zat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe de dingen die je hebt laten verwateren sinds je haar kent, sport, hobby, familiebanden.
13 jaar geleden
Doe iets wat al je aandacht opeist, dan gaat de tijd heel snel. De meeste dingen die al je aandacht opeisen zijn ook heel gevaarlijk en dus moet ik ze sterk afraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Veel achter GV gaan zitten en foute vragen en antwoorden melden
- Je aanmelden bij diverse sites die een Arcade (spelletjes) hebben en proberen een toppositie te halen

Die twee dingen vréten wekelijk tijd ; voor je denkt dat er een uur om is blijk je er al vier, vijf uur non-stop achter te zitten.

Maar beter is het gewoon bezig te blijven, leuke dingen te doen, alleen of met vrienden, afleiding te zoeken en een leven te hebben ook zonder haar. Dan ben je niet alleen een leukere vent om mee om te gaan (met een beetje een eigen leven en eigen hobbies en interesses) maar gaat de tijd OOK sneller. Dat je haar mist is helemaal niet erg; dat gevoel hoor ter gewoon bij. Probeer je toch ook op andere leuke dingen te richten.

Maar wens je leven niet voorbij ; het is al zo kort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf zo veel mogelijk bezig proberen te houden. Misschien een nieuwe hobby zoeken. Kun je je daar volledig op storten. Veel naar vrienden toe gaan. Lijkt de tijd ook sneller van te gaan. Films kijken, waar je helemaal in meegevoerd wordt. Wat meer slapen. Veel brieven aan haar schrijven. Sterkte met alles!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het anders kunt bekijken.
Is je leven afhankelijk van je vriendin?Of is je vriendin een aanvulling in je leven?
Als je vriendin je opvulling is dan heb je toch echt een probleem .Dan wordt het toch echt tijd dat je dingen gaat onderzoeken waarom zij een opvulling is.
Je zet daar ook je relatie mee op het spel want niemand vind het leuk dat iemand van jou geluk afhankelijk is.
Oplossing is niet makkelijk maar wel realistisch .
De tijd is niet het probleem die gaat vanzelf wel door.Het probleem zit echt in jezelf.Ga nou eens dingen doen die jouw gelukkig maken ,ga eens na wat voor dingen jij leuk vind om te doen en streef die na.Ga minder energie geven aan dingen die je ongelukkig maken en ga voor jezelf leven.Het is zeer belangrijk om je geluk in jezelf te vinden zodat waar en met wie je ook bent ,altijd met jezelf in harmonie te zijn.
Dan voelen de mensen zich heerlijk in jouw omgeving en vertrouwd ,want jij heb dat deel dan gevonden waarnaar jij op zoek was bij iemand anders.En al die tijd ligt dat geheim bij jezelf verborgen.
succes op je zoeltocht naar jezelf.

Toegevoegd na 2 minuten:
ps dat wil niet zeggen dat je iemand niet mist dat is heel normaal.