hoe vraag je aan je vriendin zonder opdringerig te zijn of ze met je wild zoenen??

pas zei ze dat ik nog ff moest wachten maar dat is nu een week terug dus zal ik het nu weer vragen??

Toegevoegd na 4 minuten:
ik ben 13 en zij 12 maar ze heeft al wel ervaring:P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Geef haar af en toe een kus op haar wang, zo laat je zien dat je haar lief vind en als zij er aan toe is.....en ze weet dat jij haar op d'r wang wilt kussen, zal ze vanzelf haar hoofd naar je toe draaien. Maar vragen zou ik niet meer doen, dan is de spanning er al gelijk vanaf en dat is nou net wat "zoenen" zo leuk maakt.

suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lief antwoord +
Kristal
13 jaar geleden
en ook een wijs antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoop dat ze haar hoofd draait XD

Andere antwoorden (4)

Door het niet te vragen..

ALs je een leuke avond uit gaat met haar, komt het er waarschijnlijk vanzelf van. Hoe oud ben je? Misschien samen naar een leuke film? Daarna in de stad nog wat drinken? Waarschijnlijk is het tijdens de romantische film al wel raak?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al een hele week geleden? Je bent wat ongeduldig...:).
Vraag maar aan haar: ik wil graag met je zoenen omdat ik je zo leuk vind, maar jij moet maar zeggen wanneer jij het ook wilt.
Dan hoor je het vanzelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat ik er al wel klaar voor ben
ik zal wat aan mijn ongeduldigheid doen ;p
ze test me zeker gwn XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, ik snap best dat je er klaar voor bent. Is ook leuk! Maar ze heeft aangegeven dat ze nog even niet wil. Moet je maar rustig -al is dat best moeilijk- wachten tot ze een seintje geeft. Komt vast wel goed. Zeker als ze merkt dat je rekening houdt met haar.
zoenen komt vanzelf niet te ongeduldig zijn om een bepaald moment als het gezellig is en jullie zijn heerlijk samen alleen op een romantisch plek gebeurt het vanzelf
13 jaar geleden
wild zoenen zou ik niet aan beginnen maar je kan gewoon vragen of je haar mag zoenen.

hoe?
mag ik je zoenen?
vind je het goed als ik je zoen?
ik vind je lief vind je het erg als ik je zoen?

als je het niet vraagt schrikt ze zich misschien 3 slagen in de rondte van je actie.

ervaring wil niet meteen zeggen dat je ervan gediend bent 'zomaar' gezoend te worden hoor.....

veel lebberpret!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL:+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja foei he?
het lukt me niet altijd om me in te houden :)
Kristal
13 jaar geleden
;-))