hoe moet ik dit verwerken?

meestal zijn jongens erg geinteresseerd en later na wat gesms't te hebben en een datum om te afspreken te hebben besproken, haken ze af...
is er iets aan mij? en hoe moet ik dit verwerken want ik vond die ene jongen wel erg leuk

Toegevoegd na 2 uur:
hij zei zo: ik heb er nog over nagedacht en ik denk dat het niks wordt..ik wil je namelijk niet teleurstellen ofso snap je

beetje vaag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je op de één of andere manier heel enthousiast overkomt waardoor ze denken interesse te hebben of niet zo goed durven zeggen dat ze niet zeker weten of ze wel willen afspreken.

Jongen (eigenlijk mannen, maar ja, ze moeten jong beginnen) zijn er HEEL goed in om als je iets vraagt of voorstelt (of ze denken dat er iets wordt verwacht) ja, ja, ja te zeggen en ondertussen denken ze, we zien wel....

dus inderdaad, het is al genoemd, maar om jezelf te beschermen: wordt maar een beetje "hard to get", wees zelf wat terughoudend. EN spreek niet af ter SMS in eerste afspraakjes (als je iemand goed kent, geen probleem trouwens) maar SMS maar dat ze je even moeten bellen voor een afspraak. als je met iemand spreekt tijdens het maken van een afspraak kun je veel beter horen aan zijn stem hoe enthousiast hij is, een sms zijn alleen de feiten.

Veel sterkte
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

De enige manier is om het hem te vragen. Probeer niet te veel aan jezelf te twijfelen. Misschien kwam hij erachter dat het toch niet echt klikte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt niet aan jou...er is niets mis met jou, maar met de mentaliteit van deze jongens...
de volgende keer maar niet direct te blij zijn, laat een jongen maar een aantal keer vragen, en jij bepaalt wanneer je afspreekt...dit om telkens weer de teleurstelling te voorkomen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij je echt niet ziet zitten, zul je hoe moeilijk het nu ook lijkt, toch ook verder moeten. Ik weet niet hoe diep de gevoelens zijn, maar je zal het rustig aan moeten verwerken, gus je zelf die tijd. Natuurlijk kan je vragen waarom. Of het aan jou ligt? dat kan ik niet beoordelen, is natuurlijk gedrag van meisjes waar jongens op afknappen;) Maar dat is anders om ook, dus je hoeft niet alles op jou af te schuiven. Maar je kan altijd even nadenken of je niet in een bepaalde situatie een soorst gedrag vertoond waar hij op afknapt(bv overdreven gillen als een knappe jongen op TV komt, ik noem maar wat) Maar dit is maar ff een voorbeeld. Je bent vast een schat van een meid hoor;)

Sterkte een veel succes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er vanuitgaande dat je een meisje bent, anders zal je ook een schat zijn hoor;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het over meervoud, dus het lijkt er op dat dit jou al vaker is overkomen.

Meestal zijn jongens erg geinteresseerd, zeg je.
Hoezo? Waarom? Is dat echt of doen ze alsof?

Na wat gesms'te hebben?
Ken je ze dan niet persoonlijk?
Vind je die jongen zelf ook leuk en weet je dat hij jou
leuk vind.

Het zou zo maar kunnen dat ze jou te makkelijk vinden.
Misschien laat jij te goed en te snel merken dat je
iemand "wel erg leuk" vond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel hem op en vraag WAAROM hij niet wil/kan
en als hij je niet leuk vind om wie je bent moet je ook niet veranderen voor hem, je moet blijven zoals je bent en gewoon verder gaan met je leven. Maar als hij een goede reden had ga je gewoon nog een keer uit of spreek je af.
En wie weet loopt er nog wel een andere droomprins langs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sommige jongens denken dat ze dan direct heel stoer zijn als ze een meisje zo pijn kunnen doen. der is echt niet mis met jou! het is gewoon dat hij denkt dat hij nu cool is enz. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer te bedenken dat er meerdere vissen in de zee rond zwemmen. En ja dat is makkelijker gezegd, dan gedaan.

Maar weet je wat... Je bent nog zo jong. En eerst moet het gewoon een paar keer heel goed fout gaan, zelfs voordat iets nog maar is begonnen, zodat je uiteindelijk de juiste jongen kunt waarderen voor hetgeen wat hij is. Je kunt er niet vanuit gaan dat je nu al de ware gaat ontmoeten. Ik zelf geloof dat je van iedere jongen die jou verdriet heeft gedaan, dat je van iedere ex en van iedere jongen die jij ooit leuk hebt gevonden, iets zal leren.

Dit hoor er nu eenmaal bij. Ik weet ook niet hoe oud die jongen was, maar dit kan ik je nog wel vertellen: Meisjes zijn emotioneel sneller volwassen en dat is bewezen. (Dat is ook de reden dat jongere meisjes het meestal met oudere jongens hebben.)

Probeer afleiding te zoeken bij je vriendinnen of bij je hobby, je werk of school. En probeer die jongen zo min mogelijk aandacht te schenken. Hij komt er nog wel achter wat hij mist ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet maar denken..jongens die zo zijn..zijn mij gewoon niet waard.

Veel jongens vinden zichzelf heel stoer als er een meisje interesse in hen heeft of nòg stoerder als er zelfs meerdere meisjes zijn èn als ze dat meisje of die meisjes dan kunnen afwijzen.

Ze hebben echter niet in de gaten dat ze feitelijk heel dom bezig zijn en al helemaal als ze een meisje doelbewust willen beschadigen.

Laat je er niet door uit het veld slaan, maar ga ervan uit dat een meisje eerder rijp is dan een jongen en..dat dat soort jongens dit wel op een heel sprekende wijze laten blijken.

En de zin waarmee ik begon..onthoud die maar..ze zijn jou gewoon niet waard, meid.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twijfel niet aan jezelf Quest. Mogelijk dùrven ze gewoon niet. Dan zijn het toch losers? Heb jij toch niks aan.

Ik snap best dat je dat niet leuk vindt als ze zich afmelden. Per sms is trouwens niet zo fraai. Durven ze het niet in je gezicht te zeggen?
Maar echt, als een knul jou leuk vindt, dan komt het goed. En als jij zelf iemand leuk vindt, mag je ook actie ondernemen hoor. Je hoeft niet af te wachten totdat iemand zich meldt. En is er even niemand in beeld, ga dan lekker met andere meiden op stap en lol maken. Hartstikke leuk!