Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik doen ?!?! ;D

Hallo! Ik ben een meisje van 14 jaar.
Ik heb sinds 3 dagen verkering. En als je 14 bent ben je ook wel op een leeftijd dat je misschien wilt zoenen.... Maar ik weet niet hoe het moet want ik heb het nog nooit gedaan. Ik ben echt bang dat ik het niet kan.. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
571
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schrijft "En als je 14 bent ben je ook wel op een leeftijd dat je misschien wilt zoenen…"
Maar betekent dit ook dat jíj het zelf wilt?
Je hoeft niks te doen "omdat je al 14 bent"...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Iedereen kan zoenen - en bedenk maar dat iedereen het ooit voor het eerst deed!
Zoenen leer je al doende, in het begin is het misschien wat onhandig met neuzen die in de weg zitten, of een bril, maar daar leer je echt vanzelf mee omgaan.
Het belangrijkste is: doe alleen wat JIJ wilt. Als je wel op de mond wilt zoenen maar niets met tongen wilt doen: niet doen. Als je dat wel wilt, en je verkering ook: gewoon uitproberen.
Vergeet niet te lachen als er iets misgaat (ik herinner me dat mijn bril ooit in zijn haren bleef haken, nou ja, hij kon er niet zo om lachen, ik wel ;p).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zoenen is eigenlijk heel simpel. Je tuit je lippen en maakt dan de beweging die je maakt als je een zoen in de lucht geeft. Probeer het daarna op je hand. Want iemand op de lippen zoenen, verschilt niet veel van iemands lichaam zoenen. Zoen bijvoorbeeld je vingers van de zijkant, waarbij je je vinger een beetje tussen je lippen doet. De beweging die je dan maakt, maak je ook bij het zoenen. Meestal begin je met korte zoenen, die vanzelf langer worden. Hoe je het precies moet doen, is zo niet te zeggen. Hoe je zoent, hangt namelijk ook af van wat je partner doet en dat is niet te voorspellen. Het belangrijkste is dat je je kaak ontspannen houdt en het ziet als een spelletje. Wordt het een prestatie die je moet leveren, dan is het speelse eraf en verdwijnt het plezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Relax en vergeet niet dat je verkering waarschijnlijk met dezelfde vraag zit. Op de één of andere manier kan iedereen het.
En als het toch een "zooitje" wordt dan wenst ik je veel plezier met oefenen. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier wat uitleg..

http://www.sexwoordenboek.nl/zoenen.html

Als je al drie dagen verkering hebt is het best handig om dit te lezen..

Veel plezier met je vriendje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een jongen, gefeliciteerd!

voor zoenen bestaan er niet echt regels maar gelukkig wel tips!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding