Zo toevallig? (extra uitleg)

Het gebeurt volgensmij wel meerdere mensen als het mij ook vaker gebeurd. Maar stel, je vind een meisje leuk, en je leest iets over liefde, of op dat moment denk je aan haar. Tot je verbazing komt ze ineens voorbij lopen. ; Op internet zou ze bijvoorbeeld online op Messenger komen. Net dat ene moment dat je aan haar dacht...

Mijn vraag is nou eigenlijk , als je dit gebeurt, is dat dan een teken dat je goed bij elkaar zou passen? Het is zo toevallig.

Toegevoegd na 44 minuten:
Nu heb ik weer zoiets! Ik zit huiswerk te maken, zet de radio aan. Een of ander bel iets. En hoe heet de beller?!

Als de kans een op de 10000 namen weer uitgerekend die ene (mooie) naam is geloof ik niet in toeval?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Tja,het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn.
Want je moet eerst maar even onderzoeken of ze jou wel leuk vind.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommigen menen: Toeval bestaat niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan natuurlijk je lot zijn, maar daar moet je in geloven. Het kan ook zo zijn dat je er erg op gefocust bent, doordat je veel aan haar denkt. Bijv. als je graag zwanger wilt worden, zie je overal zwangere vrouwen of als je honger hebt zie je overal lekkere eetstandjes. Die dingen zijn er natuurlijk altijd, maar omdat je er mee bezig bent in je hoofd, valt het je meer op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
mee eens Mymelodie +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ondersteun dit antwoord eveneens.